روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خنگ

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

این بچه کوچولوهارو دیدین خنگیشون چه بامزه است؟این بچه جدید خانواده ماهم بیچاهر چون خیلی بهش نمیرسن خودش با خنگی خودش حال میکنه...

مثلا تو خواب که دستاشو تکون میده میخوره تو صورتش اول بیدار میشه با اخم اطرافو نگاه میکنه بعد میزنه زیر گریه...

یا وقتی خودش با خودش بازی میکنه دست و پاشو تکون میده خب هرچی بخوره کف دستش میگیره...دستش که میره تو موهاش موهاشو میکشه بعد گریه میکنه موهاشو ول میکنه...دوباره دستشو تکون میده دوباره میره تو موهاش میکشه و گریه میکنه...

ادم برفی خالشه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۴
زیرزمینی

نظرات  (۵)

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی
اتفاقا خنگ نیست که
خیلی هم باهوشه چون از حالا متوجه حال و روز جامعه هست و می فهمه خودش باید برای سرگرمی خودش دست به کار بشه.
ای ول.دمش گرم.
به قول اون خواننده ات یا علی

پاسخ:
جامعه اونا که اوضاعش خوبه...ولی خنگی بامزه ایه...من که عاشقشم
۰۴ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۸ معلوم الحال
خدا حفظش کنه
پاسخ:
ممنون
۰۵ مهر ۹۷ ، ۰۰:۱۲ غلامرضا ...
سلام... 
این آینده درخشانی داره. 
انشالله که سیستم زندگیتون شامل  فیدبک باشه...
یا عمر
پاسخ:
سلام.عمر چیه؟من شیعه ام
با اینکه نوه کوچیکه پدرمونو درآورده ولی بازم دلم از این کوچولوهای خنگ خواست 😀 خیلی خوبن ❤
پاسخ:
وای اره خیلی خوبن❤
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۰ غلامرضا ...
سلام...
شیعه که همه هستن در اسم، در عمل چی؟
انشالله که خودتون و مسیر آیندتون مثل تشخیص یک تابع زوج باشه...
یا علی 
پاسخ:
سلام
انشاا...
یا علی نقی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی