روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

شب ها

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ق.ظ

گاهی وقتا لازمه شب یکی باشه بغلت کنه و هزار بار بهت بگه نترس...یکی که هزار بار بهت بگه تو میتونی...یکی که هزار بار بهت بگه توتنها نیستی

ترس حس خیلی خیلی بدیه...نترس...مقاوم باش و طاقت بیار...زندگی هر چقدرم بد یا خوب سخت یا اسون تو طاقت میاری هرچقدرم که تنها باشی ...نباید بترسی

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۷/۰۸/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۴)

منم خیلی بهش احتیاج دارم ولی هر چی گذشت و گذشت به این نتیجه رسیدم هیشکی قرار نیست بیاد ... هیشکی قرار نیست زیر گوشت زمزمه کنه :"نترس، طاقت بیار!" 
هیشکی جز خودت .....
پاسخ:
دقیقا..باید فقط رو پاهای خودت بایستی.اصلا کسیم باشه شازد اونم از ترس به تو پناه بیاره.پس مجبوریم قوی باشیم و نترسیم
بپر تو بغلم از هیچی هم نترس عزیزم ❤
پاسخ:
وااااای چه دوست مهربونی دارم من💗💗💗💗
مطمئن باش خدا بغلت کرده و داره زیر گوشت میگه نترس! من هستم!
فقط سعی کن بشنوی!
پاسخ:
چه کامنت خوبی.چقدر انرژی .حتما گوشامو باز میکنم
سلام

ترس خود مرگه، اگه کسی که باید بهت بگه نترس خودش عامل ترست باشه اونوقت دیگه نه ترسه، نه مرگ. یه برزخ بی انتهاست  
پاسخ:
سلام.واقعا ممنون از این توضیح ترسناکت.کلا ترسم ریخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی