روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

گذشته

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۵ ب.ظ

بعد از اینهمه سال فهمیده واقعا مریضه...البته هنوزم اعتقاد داره دارو نه...

لعنت به اون عقل نداشته ات...لعنت به اون خریتت که تمومی نداره لعنت به سی ساله ای که نیستی و فقط سه سالته و ادم هر چیزو هزار باید بهت بگه اخرم یاسین به گوش خر خوندنه...لعنت به من که به خزعبلات تو گوش میدم و حرص میخورم و بیشتر از هزار بار صدای خودمو میشنوم که با خشم میگم ازت متنفرم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی