روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دارم خودمو گول میزنم؟!

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ب.ظ

فکر کنم پاییز و زمستون 93 بود...حال روز خوبی نداشت...زندگی بهش سخت گرفته بود...سعی میکردم حواسم بهش باشه...بیشتر باهاش حرف بزنم...بیشتر بخوندونمش...ترغیبش کنم به کارایی که دوست داره...حرف میزدم براش میخندیدم تا بخنده...حالا انگار اون داره همه اون کارا رو برای من میکنه...میخواد باهام حرف بزنه...میخواد بگه زندگی میشه که قشنگ باشه...میگه که نگرانمه...سعی میکنه حالمو خوب کنه...ادم کم حرف و کم خنده همیشه حالا از چیزاییی حرف میزنه که برام جالبه

اون موقعا میفهمیدم چرا خودم میخوام تا حال اون خوب باشه...ولی حالا نمیفهمم اون چرا میخواد من دوباره سر حال باشم؟...یه جایی ته ته وجودش انگار همیشه میدونستم که فکر میکنه من اون دختر بچه لوسم...اونی که مراقبت میخواد ولی خودش کسی نیس که بخواد یا شاید بتونه مراقبش باشه....

کارش برام ارزشمنده خیلی حتی اگه هیچوقت مستقیم بهم نگه...

جالبتر قضیه اون جاس که ممکنه همه اینا فقط ساخته ذهن تنهای من باشه که دوست داره رفتار ادما رو به نفع خودش تفسیر کنه....

دارم سعی میکنم با خودمو زندگی کنار بیام...دارم تمام سعیمو میکنم...و بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۷/۱۲/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۲)

شایدم به یاد داره روزهایی رو که نیاز داشته اطرافیانش بهش توجه کنن و تو کسی بودی که اون روزها این کارو براش کردی و الان به جبران محبت هایی که براش کردی وظیفه خودش میدونه که کمکت کنه :)
پاسخ:
امیدوارم خیلی توهم خودم نباشه...اخه اکثر مواقع بهم ثابت کرده تصوراتم ازش بیشتر توهمات خودمه تا احساس تفکر اون...ولی بازم فرقی نداره همینکه بهم انرژی میده خوبه

هرگز افسوس پیر شدن را نخورید ؛

چرا که افرادی بسیاری از این امتیاز محروم مانده اند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی