روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

نوشتن

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۷ ب.ظ

این چند وقته کلی چیزا تو مغزم پر پر میزد که بنویسمشون...دلم میخواست بشینم یه گوشه و تمام ایده هامو منظم کنم و بنویسم...امروز بیشتر از هر روز دلم میخواد...ولی متاسفانه جمعه است و داداش خیلی فضولم خونس و نمیتونم بشینم و با خیال راحت بنویسم...دلم میخواست لپ تاپو بر میداشتم و میرفتم یه کافه ساکت و خلوت یه مدت زیادی تنها میموندم و مینوشتم...ولی خب مشکل اول اینه که صد نفرمیپرسن کجا میری با کی میری کی میای تنهایی ماهم میایم چرا تنها میری و....از اون طرفم نمیدونم این کافه چی ها چشونه تو شهر زادگاه صدای اهنگشونو انقدر بلند میکنن که ادم نفهمه چه غلطی داره میکنه

پی نوشت:بالاحره دانشگاه اعلام کرد فردا بریم برای ثبت نام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۱
زیرزمینی

نظرات  (۳)

معمولا کافه ها آهنگ های لایت میزارن! داداش و هم زنش بده بره راحت شی ، ببینم منم همین کارو کردم 😄 
پاسخ:
تو شهر زادگاه که اهنگ های عجق وجق با صدای بلند میذارن
سلام صبح شنبه تون بخیر رزیدنتی مبارک باشه  چقدر هوای درس و مشق و کشیک و بیمارستان رو دارم اورژانس شلوغ و هیجان و استرس و  امید ولی صد حیف که دیگه دیر شد و فرصت سوزی کردم و حالا یک پزشک عمومی هستم در آستانه فصلی سرد قدر این موقعیت رو بدانید و ازش لذت ببرید هر چند که دوران سختی رو پیش رو دارید ولی خودمونی ازدواج هم بد نیست 
پاسخ:
سلام..ممنون..اره کشیک و بیخوابی و استرس باعث میشه اول همه چی زندگی خودمو یادم بره و این خوشحالم میکنه
مبارکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی