روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

اولین روز دستیاری

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ

امروز روز معرفیمون بود همه رزیدنتهای وردی جدید همه رشته ها بودیم...رییس دانشگاه و دانشگده و اموزش و اینا اومدن برامون حرف زدن...البته حرف که نه تهدید

1_جز چشم هیچی نمیگید

2_حجابتون اسلامی و ناخونتون کوتاه باشه

3_یا برید انصراف بدید یا تا اخر سال یک زنده بمونید...فقط زنده بمونید وماهی یبارم حموم کنید

امروز در کنار اینکه کلی تهدید شدیم و به همش خندیدیم کلی هم ترسیدیم ...خیلی هم من خسته شدم با وجودی که فقط نشسته بودمتقریبا از بین دخترا و پسرا همه متاهلند به جز من و 68 خانم و یه اقا که لو نمیده سنشو...چرا مهمه تاهل؟چون متاهل ها یه سری شرایط ویزه دارن دیگه مثل گرفتن خوابگاه و غیره

خلاصه که بگذریم...خواب دیدن هام شروع شده...احساس خستگی...درد پاهام...ترس و احساس شدید غم...خلاصه همون چیزایی که توی اینترنی داشتم...سعی میکنم ولی مثل اون موقع به خودم سخت نگیرم و تو روی هر کی که بگه چرا این رشته چرا این شهر و برو انصراف بده بایستم و خلاصه به قول استادمون سال اول رو زنده بمونم...این روز ها میخندیم ولی میدونیم روزای سختی در انتظارمونه...در هرصورت توکل برخدا...

این دو روز به اندازه کل این سه سال از اینترنت دور بودم

پی نوشت:خیلی دوست دارم بهش بگم دوسش دارم دلم براش تنگه و خیلی خیلی ازش ممنونم ولی مثل یه مرد قوی میمونم و نمیگم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۲
زیرزمینی

نظرات  (۲)

مبارک باشه، تو میتونی به خودت تلقین نکن. سال بالایی ها هم بودن مهم تر از اساتید و... به نظرم سال بالایی هاتون بودن که ببینین نحوه برخوردشونو! حالا به سلامتی از کی به صورت رسمی شروع میکنین؟! 

پی نوشت : گاهی اوقات پیش قدم شدن اصلن بد نیست، شاید حرف زدن و دردودل کردن خیلی از مسائلو حل کنه 🙂

پاسخ:
به صورت رسمی هنوز در حاله ای از ابهامه و ما داریم تلاش میکنیم که دیرتر شروع کنیم
اتفاقا باهم حرف زدیم درد و دل کردیم دعوا کردیم و مشکلاتو حل کردیم ولی کنار هم بودنمون غیر ممکنه...مشکل اینجاس که من نمیتونم زن کسی باشم

موفق باشید 💪

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی