روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ابزرور

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۲۳ ق.ظ

خب ما فعلا ابزرور هستیم و اجازه مهر کردن پرونده بدون اجازه سال بالاهامون نداریم...تو دوتا چیز من خیلی شانس اوردم یکی اینکه با اورژانس شروع کردم...یکی اینکه بهترین رزیدنت سال بالا افتاده با من ...کم کم دارم دارم یاد میگیرم چجوری شرح حال بگیرم چجوری نت بذارم چجوری مریص ها رو منیج کنم و غیره

رروزای اول یه مریض داشتم ازمردم شهر طرح یه اقای 22 ساله که با کمک لوله نفس میکشید وفلج بود و از 11 سال پیش بدون هیچ علت مشخصی تشنج غیر قابل کنترلش شروع شده بود...با چشمای ابی و درشت و همیشه بازش که پر اشک بود به ما زل میزد...صحنه خیلی غم انگیز بود ما منتظر مرگش بودیم و خونوادش با ازدواجای فامیلی و کم کاریای دیگه باعث شده بودن یه ادم به اینجا برسه

یه مریضم داشتیم خونریزی شدید ریه...همینجوری خون خالص و شدید و با هر سرفه بالا میورد و در حال خفه شدن بود...ترسناک بود من برای اولین بار بود که میدیدم ...

یکی از بچهای رشته ای که من عاشقش بودم انصراف داده و دلم میخواست برم خفش کنم

دوتا از بچه های خودمون تا حالا انصراف دادن

دوتا از بچه های قلب هم تو فکر انصراف هستن

شروعم با اورژانس و بهترین رزیدنت رو به فال نیک گرفتم و دارم هرروز به خودم انرژی میدم که روزای سخت میگذره و همش تا عیده فقط

خدای به امید خودت

یادم رفت بگم یه چیف رزیدنت هم داریم که خیلی خیلی کشیک هارو بد میچینه...

یه چیز دیگه هم که خیلی حرصمو درمیاره ادمایی ان که خیلی خنگن ولی میبینیم خیلی رشته های بهتر قبول شدن و یا لول بالاتر از ما هستن...اینش البته خیلی حرص ادمو درنمیاره اینکه خیلی ادعاشون میشه خیلی حرص ادمو درمیاره و فکر میکنن ما گوشامون درازه که نمیفهمیم با سهمیه اومدن

بعدا نوشت:شهر زادگاه خیلی جالبه برخلاف تصور من اینجا هم خیلی زود ازدواج میکنن...اکثر اینترنایی که میبینیم زن و شوهر هستن...همش باهمن با هم کشیک وایمسن...همش با همن...حوصله دارن بخدا...چقدر زوج زوج...جالبترش اونجاس که همو دکتر یا با اسم کوچیک صدا نمیکنن با فامیل صدا میکنن جلو بقیه...یه چیز دیگشم اینکه هرچی پسره خفن تر دختره محجبه تر...وباید پسراشون رو ببینی که چقدر ادعای قدرت و سواد و منیج بیمار و غیره دارن...کم کم دارم میرم تو فاز تدافعی بازم...دارم شروع میکنم با پسرا دعوا کنم...دوباره دارم با هم لول ها و پسرای اینترن مخصوصا مجرد ها دعوا میکنم و با متاهل ها خوبم تقریبا...خیلی مزخرفه این اخلاقم...شدم مثل این دختر ترشیده حسودا غرغروها😂😂😂

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۵
زیرزمینی

نظرات  (۶)

سلام

امیدوارم این مرحله رو هم با موفقیت طی کنید. در مورد سهمیه ایها نگید که دلم خوووونه ازشون

پاسخ:
سلام

ای جونم خسته نباشی رزیدنتی مخصوصا 6 ماه اول واقعا سخت و سنگینه...

من دوره اینترنی مثل این مریض شما که هموپتزی شدید بود چندتایی داشتم یه موردش یه پیرمرد بود با ریشای بلند و سفید که کل ریشش قرمز شده بود و اخرشم نشد کاری کنیم براش و چقد بد بود...

ادمایی که انصراف میدن برام جالبن اخه همه ماها دید کلی به رشته های تخصص داریم تو استاژری و اینترنی همه بخشا رو گذروندیم و مثلا میدونیم جراحی پدر ادمو درمیاره ومثلا پوست رست مطلقه بعد چجوری بازم یه سریا انتخاب میکنن که انصراف بدن کلا درکشون نمبکنم چون همه هم میدونیم رزیدنتی سخته...

بیشتر بنویس از رزیدنتی و اینا ...موفق باشی عزیزم

پاسخ:
ممنون

سلام خانم دکتر , اون قسمت که در مورد سهمیه ای ها نوشتین حرف دل منم هست , مخصوصا امسال که خیلی رو قبولی ها تاثیر داشت و من باز هم باید تلاش کنم , ان شاالله که موفق باشید

پاسخ:
شماهم موفق باشید

چرا انصراف دادن اونا خانم دکتر؟ بخاطر سختی رزیدنتی؟؟؟ 

پاسخ:
سختی و مشکلات شخصی

ترشیدههههه حسوووووود ؟!!! نه بابا اینطور نیست لوس بازی بعضی ها حال آدمو بهم میزنه واقعا! اشکال از تو نیست. جالبه اینورا از ازدواج فراریان یعنی با هم دوست هستن و رابطه دارن ولی حرفی از ازدواج پیش نمیاد. در مورد دانشجوهای پزشکی ا،ونایی هم که می‌شناختم و ازدواج کردن فقط به خاطر رینگ استریت شدن بوده که دم به تله دادن 😂

واقعا دلم میخاد وارد فاز اورژانس اینجوری بشم مرکز آموزشی درمانی

فکر میکنم معلم خوبی بشم. دوس دارم به بقیه یاد بدم

پاسخ:
معلم خوب تیکه بندازی میشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی