روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

انگیزه

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

شاید باورتون نشه ولی یکی از انگیزه های من واسه انصراف ندادن اینه که برم تخصص بگیرم بعد برم کار کنم خوب پول در بیارم برم کلاس خیاطب و گلدوزی و چیزای هنری هی وقتا بیکاریمو بشینم تو خونه با وسایل قشنگم چیزای خوشگل بدوزم و بسازم...هی برم مسکو وسایل گلدوزی برا خودم بخرم...و البته اشپزی و شیرینی پزی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹
زیرزمینی

نظرات  (۴)

چه آرزوی رنگی رنگی قشنگی 😀 ایشاالله که به هدفت برسی زیر زمینی جان 😊

پاسخ:
ممنونم

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی

خب درسته حق با شماست،هی مسکو رفتن پول خوب می خواد

 

میگم راه های بهتری هم بود که بری دنبال این هنرها،چرا پزشکی؟

حیف وقت یه پزشک هست که به غیر از درمان بگذره.خیلی ها چشماشون به دستان توانمند دکترهاست مخصوصا متخصصین محترم

آخه اینهمه سختی و تحصیل برای گلدوزی ؟

گلدوزی هم خوبه ها ولی به نظرم یکی مثل من هم می تونه گلدوزی کنه (فقط نمی تونه بره مسکو)

۰۲ آبان ۹۸ ، ۱۷:۱۷ خیال باف خوش خیال

اوووووه مسکو چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پارچه های روسی از کی مد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جات باشم میرفتم ترکیه یا ارمنستان یا لبنان.

چون این سه کشور در پارچه و لباس خیلی به فرهنگ ما ایرانی ها نزدیک هستن.

تازه غذاهای خوبی هم دارند.برای آشپزی هم خوبند.

 

 

خیلی آرزو های قشنگی دارید از ته ته ته ته دلم آرزو می کنم بهش برسید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی