روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

جهنم

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ
این روزها واقعا افتضاحی داره به حد اعلا میرسه...اولین باره که دارم از بیمارستان مینویسم...از 5صبح بیدارم...2_6 استراحتم بود ولی حتی یه دقه نتونستم بخوابم...دارم از خستگی میمیرم حالا هم باید برم اورژانس...یعنی تا سه شنبه دیگه میتونم دووم بیارم؟؟؟خدایا نمیشه یهو ازاین سه شنبه بپری سه شنبه بعدی؟خدایا هوامو داشته باش...خیلی دارم کم میارم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
زیرزمینی

نظرات  (۱۲)

عزیزم تا حالا یه لیست جالب از متنوع ترین وبلاگ ها رو داشتی؟ می خوای ببینی؟ کافیه بهم سر بزنی
خیلی دوست دارم تبادل لینک داشته باشم.بهم سر بزن اگه خوشت اومد تبادل انجام بده
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۹ بوسه زندگی
خدا قوت رخساره جان
پاسخ:
ممنون
بامزه بود! اینکه خدا یهو از این سه شنبه بپره به اون سه شنبه!!
پاسخ:
داره میرسه کم کم
سلام عزیزم،اتفاقی وبلاگتوپیداکردم.به نظر من درحق دوتارشته تحصیلی واقعااجحاف میشه یکی پزشکی ویکی هم رشته سخت خودم یعنی برق!هم سختیش دیوانه کنندس هم زحمتش برای رسیدن به یه جای خوب خیلی خیلی زیاده فقط میتونم بگم درکت میکنم و موفق باشی:)
پاسخ:
سلام.ممنون از هم دردی و درکتون
سلام،امیدوارم حالتون خوب باشه،همیشه بیاد داشته باشید که در نبرد بین انسان های سخت و روزهای سخت این انسان های سخت هستند که باقی می مانند نه روزهای سخت...
توکلتون به خدا باشه، از صبر و نماز یاری بجویید...
تولدتون رو هم با تاخیر بهتون تبریک میگم، امید که عمرتون طولانی و با عزت باشه و ذخیره مناسب برای اخرت جمع کنین...
پاسخ:
سلام.ممنون
دخترکم! تو چرا همیشه آدرس وبتو اشتباه میزنی تو کامنتات؟؟!!
پاسخ:
جدی؟؟؟اشتباه سیو شده
درباره پست بالا: چی شده؟!!
پاسخ:
انقدرچیزای مختلف شده که نمیدونم کدومو بگم
آخی!!!
بیا من در این حصارتو بشکنم!!!!!!
بیا تا آرومت بوکونم!
زیاد فکرشا نکون. دنیا سختس خو ...
یکم دریچه قلبت گشادس و همینطور کالیبرت...
یه آهنگ لُـری میگه که :
آآآآآآآآآآآآآآآآییییییییییییییییییی آیییییییییییییی
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآی
آآآآآآآآآآآآآآییییییییییییییییییی وااااااااااااااایییییییییییییییییییی
سلام خانم دکتر.من از وب روزنوشتهای یک بز کوهی اومدم.و تقریبا چن تا از پستها رو خوندموخوشحال میشم از وب منم دیدن کنید
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم.ححتما
سلام رخساره جان.. من تازه وبلاگت رو شناختم.. حق با توست.. واقعا.. بعضی ادما لیاقت خوب رفتار کردن رو ندارن.. همیشه انگار باید تحقیرشون کرد.. منم اشتباه زیاد دارم.. اما دو سه سالیه از ادمهای منفی و بی ختصیت زندگیم فاصله گرفتم و انداختمشون دور.. موبایلشونو پاک کردم و سرد جوابشونو میدم. که گاهی از صد تا فحش هم بدتره.. اما ادمهای مفید و مهربان که خیلی هم کم هستند رو کنارم نگه میدارم
پاسخ:
سلام کاش اسمتم میذاشتی دوست عزیز من همیشه بدم میومداز تحقیرادمایی که کمتراز منن.چون از تحقیرشدن متنفربودم ولی انگاربعضی ادما فقط باهمین شیوه میشه مجبورشون کردکاری که وظیفشونه رو انجام بدن
تو دکتر قراره بشی وظیفت حکم میکنه گاهی یکم توپ و تشر داشته باشی بد اخلاقی کنی

ولی من خودم هر قدر باهام بد اخلاقی میشه نمیدونم چرا عین خیالم نیست انگار دیگه هیچ چیز دنیا برام مهم نیست
پاسخ:
جریانش مفصله...بعضی وقتا ادم دوست نداره تحقیر کنه...ولی بعضیا اینو نمیفهمم وقتی باهاشون مهربونی حس میکنن از بی عرضگیه