روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خرس

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ق.ظ
خدایا دلم از اون خرس گندالو ها نرما نازا خوشگل مامانیا 150تومنیا میخواد...خدایا یه کاری کن یکی برام بخره...دستت درد نکنه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۲۹)

خیلی نرم هستن
میخوای بخرم برات پست کنم
پاسخ:
خخخخخخ....راضی به زحمت نیستم
کدومشو دلت خواست؟ نمی دونستم خانما اینقدر خرس دوس دارن
پاسخ:
دست شما درد نکنه که منو جز خانما حساب کردین ولی منو باید جز خل و چلا حساب کنی چون من از بدو تولد تا 20سالگی از خرس متنفربودم بعد عاشقش شدم
خواهش می کنم. شکست نفسی نفرمایید. این چه حرفی هست؟ خل و چلا!!! :( خوشم نیومد.
اتفاق خاصی افتاد یهویی از خرس خوشت اومد؟ مثلا یه خرس هدیه گرفتی از یک دوست جان؟
خواهش می کنم. شکست نفسی نفرمایید. این چه حرفی هست؟ خل و چلا!!! :( خوشم نیومد.
اتفاق خاصی افتاد یهویی از خرس خوشت اومد؟ مثلا یه خرس هدیه گرفتی از یک دوست جان؟
پاسخ:
نه...نمیدونم...یهو کودک درونم زنده شد. خل و چل بودن همیشه بار معنایی بد نداره....فقط خل و چله دیگه
خواهش می کنم. شکست نفسی نفرمایید. این چه حرفی هست؟ خل و چلا!!! :( خوشم نیومد.
اتفاق خاصی افتاد یهویی از خرس خوشت اومد؟ مثلا یه خرس هدیه گرفتی از یک دوست جان؟
خواهش می کنم. شکست نفسی نفرمایید. این چه حرفی هست؟ خل و چلا!!! :( خوشم نیومد.
اتفاق خاصی افتاد یهویی از خرس خوشت اومد؟ مثلا یه خرس هدیه گرفتی از یک دوست جان؟
خواهش می کنم. شکست نفسی نفرمایید. این چه حرفی هست؟ خل و چلا!!! :( خوشم نیومد.
اتفاق خاصی افتاد یهویی از خرس خوشت اومد؟ مثلا یه خرس هدیه گرفتی از یک دوست جان؟
خواهش می کنم. شکست نفسی نفرمایید. این چه حرفی هست؟ خل و چلا!!! :( خوشم نیومد.
اتفاق خاصی افتاد یهویی از خرس خوشت اومد؟ مثلا یه خرس هدیه گرفتی از یک دوست جان؟
راستی یه چیز دیگه، نمی دونم تا چه حد مطلبت در مورد فقر مالی جدی هست. البته من به کسی که نتونه برا خودش عروسک خرسی بخره نمی گم فقیر ولی میشه گفت پولدار نبودن. ضمنا تو الان 25 سالته و احتمالا دیگه پره رو دادی و انترن هستی یا سال آخر استیجری و بکم دبگه صبر کنی مخصوصا با این طرح تحول سلامت می تونی حقوق خوبی بگیری در دوران طرحت. نگو فقر مالی خانم دکتر :)
پاسخ:
خب دور حقوق خوب رو خط بکش...شنیده ها با واقعیت خیلییییی فاصله داره...خونه پرش تو طرح 1.5تازه اگه کلی کشیک و بدبختی داشته باشه...توضیحش طولانیه که از حوصله اینجا به دره منظورم از فقر مالی اینه که تو مجبور باشه پول توجیبیتو درست و حساب شده خرج کنی که تا اخر ماه بتونه ادامه پیدا کنه و یکم پس اندازم بشه...وانقدر پول نداشته باشی که هر وقت هوس کردی بتونی برای خودت یه خرس صدو پنجاه تومنی بخری
راستی یه چیز دیگه، نمی دونم تا چه حد مطلبت در مورد فقر مالی جدی هست. البته من به کسی که نتونه برا خودش عروسک خرسی بخره نمی گم فقیر ولی میشه گفت پولدار نبودن. ضمنا تو الان 25 سالته و احتمالا دیگه پره رو دادی و انترن هستی یا سال آخر استیجری و بکم دبگه صبر کنی مخصوصا با این طرح تحول سلامت می تونی حقوق خوبی بگیری در دوران طرحت. نگو فقر مالی خانم دکتر :)
راستی یه چیز دیگه، نمی دونم تا چه حد مطلبت در مورد فقر مالی جدی هست. البته من به کسی که نتونه برا خودش عروسک خرسی بخره نمی گم فقیر ولی میشه گفت پولدار نبودن. ضمنا تو الان 25 سالته و احتمالا دیگه پره رو دادی و انترن هستی یا سال آخر استیجری و بکم دبگه صبر کنی مخصوصا با این طرح تحول سلامت می تونی حقوق خوبی بگیری در دوران طرحت. نگو فقر مالی خانم دکتر :)
راستی یه چیز دیگه، نمی دونم تا چه حد مطلبت در مورد فقر مالی جدی هست. البته من به کسی که نتونه برا خودش عروسک خرسی بخره نمی گم فقیر ولی میشه گفت پولدار نبودن. ضمنا تو الان 25 سالته و احتمالا دیگه پره رو دادی و انترن هستی یا سال آخر استیجری و بکم دبگه صبر کنی مخصوصا با این طرح تحول سلامت می تونی حقوق خوبی بگیری در دوران طرحت. نگو فقر مالی خانم دکتر :)
پاسخ:
هر پیامت چند بار میادا
نمی دونم دلیلش چی هست که پیامام چندباره میاد. فک کنم سرعت اینترنتم کمه
نمی دونم دلیلش چی هست که پیامام چندباره میاد. فک کنم سرعت اینترنتم کمه
در مورد حقوق پزشکا هم من با شنیدم خیلی بیشتره ولی ناراحت نباش
پاسخ:
زاشه چون شما گفتی دیگه ناراحت نیستم
بهتره تاییدشون نکنی تکراریا رو منم اینور سعی می کنم درستش کنم
ما پول نداریم ولی شعر داریم تقدیم می کنیم..گفتی صد و پنجاه تومانه؟صد و پنجاه تا شعر می فرستیم
پاسخ:
خب ارزشش که خیلی بیشتره...ممنون
1

در سایه مهربانی تو

بر پا شده این جوانی من

باشد به فدای یک نگاهت

عمر من و زندگانی من
سکوتم نشکن و بگذار تا من

درون خلوتم ، تنها بمانم

دلم را نشکن و بگذار ای عشق

سرود زیستن ، با تو بخوانم

دلم آیینه گردان رخ توست

مزن سنگی و مشکن جام شیشه
نهال عمرمن با تو بهاری است
نزن بر ریشه ام ، آهنگ ی تیشه

بیا با هم بخندیم زندگی را

که دنیا بی تو زندانی سیاه است
بیا بر شانه های هم بگرییم
که تنهائی دل را ، سوز و آه است

تو تفسیر کتاب عشق پاکی

تو رویایی ترین لیلی عاشق

ترا در آسمانها می شناسند

قناری ، بی مثالم ، ای شقایق

سکوتم یک سبد رویای سبز

ترنم های احساس تو دارد

مخواه ای مرغ عاشق ، مرغ عاشق

سکوتم ،جای دیگر پا گذارد

غم عشق تو ، رویا ، زندگانی

به تار و پود جانم ریشه دارد

بجز سودای جانسوز تو ای عشق

دل من کی ؟ کجا ؟ اندیشه دارد

تو فریاد سکوتم راشنیدی ؟

کنون بگذار تا با تو بمانم

سکوتم مملو راز تمناست

تمنا می کنم با تو بمانم
در زندگی ات سه چیز را تجربه کن
دوست داشتن را برای تجربه
عاشق شدن را برای هدف
فراموش کردن را برای قبول واقعیت
سلام

خواستن!همه چیز از این فعل شروع میشه...و وقتی که دل میره سراغ این فعل همه بدبختیای دنیا رو سر آدم آوار میشه.
سرتون سبز.دلتون شاد
پاسخ:
من یه نفرم ممنون
چه خبرا دکتر؟ اوضاع رو به راه هست؟ چه خبرا از آرزوها
پاسخ:
سلام میرسونن
خدا رو شکر. سلام برسونین بگین درخواستی داشتن بچه ها هستن
پاسخ:
واات؟
منظورم به آرزوها بود
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۲۲ بوسه زندگی
منم میخوام ولی چند تا سایز پایین ترش رو ... فوق العاده نرم ... تنکس زیاد مای خدا
چقدر من آدم کم توقع و قانعیماماشالا ماشالا
خرس دار شدی عکسش برام بزار
پاسخ:
مگه خودت برام بخری...چون اوضاع مالی و وقتی روز به روز داره نابودتر میشه
4


تمام محبت خود را به یکباره برای دوستت ظاهر مکن؛ زیرا هر وقت اندک تغییری مشاهده کرد تو را دشمن می پندارد
امروز تو را دسترس فردا نیست، و اندیشهٔ فردات به جز سودا نیست،
ضایع مکن این دم اَر دلت بیدار است،
کاین باقیِ عمر را بقا پیدا نیست

5
دروغ گفتــــن را
خــــــوب یـادگرفتـه ام حــال مـــن خــــــــوب است خــوبِ خــوب

فقـط زیاد تا قسمتـی هـوای دلم طوفانی
همــراه با غبـــارهـای خستگی ست
و فکـر مـی کنـم
ایـن روزهـا...
خــدا هـم از حـرف هـای تکـراری من خستـــه است چـه حــس مشتـرکـــی داریــم مــ ــن و خـــدا
او...
از حرف های تکراری من خستـه است و مـــن...
از تکرار غم انگیز روزهایم

می گویند..

هـر وقـت دلـت گرفت سکوت کـن

این روزها.
هیــــچ کـس معنــای دلتنگـــ ـــی را نمـی فهمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

هیــــچ کس قیــــد مهـم فعــل مـــ ـــن نیســت

چـه فرقـــــی مـی کنـد که

هیـــچ کَس نفهمــد یا آن کَــس یا ایــن کَـس

مــ ــن دلــــــــم مـی خواســت ضمیـــر

" تــ ـــو "

معنــای مفعـــولِ فعــــــل مـرا مـی فهمیــــد

که هیـــــــچ گـاه نفهمیـــــــد....

بایـد ایـن جـــور بگویــــم

چـه با سکــــــوت چـه با فریــــــــــــاد

ایـن روزهــا...

تــ ــو معنــای دلتنگـــ ـــی مـرا نمـی فهمــــــــــــــــــــــــــــــــــی

دلــــ ـــم...

بالشتــــی مـی خواهـــــد

با روبـــان هـای آبــــی آرامــــ ــــش

همـراه با مـــــوسیقی ای

بـرای چنـــــد روز تنهــــایی بــدون دلتنگــــ ـــی

تا آرام کنــار آرامـــ ـش ش بخُفتــــــــــــــم

و ساعــاتی دقایقـــی ثانیــه ای فــــــــارغ شــوم

از تـــ ــو

از ایـن عشـــ ــــق

از این لحظـــــه های پـر التهـــــاب دلتنگـــ ـــی

و با خـود فکـــــر کنــم

که چگــــونه مـی توان کنـار تــــ ــــو با ایـن دلتنگـــ ـــــــــ ـــــــ ــــــی ها کنـــــار آمــد
6
پاسخ:
دوسش داشتم ممنون
عزیزم ... چقدر مشخصات دقیقی...

شما از اون دسته آدمایی هستی که خیلی خوب آدرس میدی و دقیقا میدونی چی میخوای نه این که بی هدف جلو بری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی