روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

پیر شده ام

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ
دلم برایت تنگ شده است...دلم برای خنده هایت تنگ شده است...دلم میخواهد باز هم برف بیاید بیایی دستم را بگیری و ببری کوه...مدام در مسیر شوخی کنی که پیر شده ای دیگر...مدام غر بزنم که از سر بالایی متنفرم و تو بیشتر دستم را بکشی...دیوانه بازی دربیاوریم بدون انکه فکر کنیم دیگران چه فکری درمورد ما میکنند...جیغ بزنیم و گلوله برفی به سمت هم پرتاب کنیمدلم تنگ شده است برای دیوانه بازی هایت...برااینکه شب امتحان صدای موزیک بندری را تا ته زیاد کنی و بگویی 10 دقه میرقصیم تا خوابمون بپرهدلم برای سادگی و بی دغدغه بودنت تنگ شده است...هرچه بیشتر میگذرد بیشتر از این روزها متنفر میشوم...بیا و باز مرا پیدا کن...دستم را بگیر و دنبال خودت به تمام جاهای خوبی که میشناسی بکش...بیا و دوباره یاداوریم کن که باید خندید باید اخم نکرد...باید گریه نکرد...باید با زندگی ساخت...دلم تنگ است برای نگرانی هایت...برای مادر بودنت...برای تلاشت...برای اینکه میخواستی تمام خواسته هایت را از دنیا بستانی...بیا و تنهایم نگذار که این تنهایی همچون یک سیاهچاله فضایی هر لحظه بیشتر مرا در خود فرو میبرد...بیا و دستم را بگیر...بگذار تا دوباره صدای خنده هایمان گوش اسمان را کر کند...باو این حسادت و این خودخواهی را از من بگیر...بیا و دستم را بگیر...نگذار تنها بمانممستانه عزیزم...بسیار دلتنگت هستم...برگرد...از روزی که رفته ای سالها میگذرد...حالا به بودنت نیازمندم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۱۶)

:( متاسفانه رفتن عزیزان جزئی از زندگی هست.
پاسخ:
امیدوارم دیداری تازه بشه
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۱ معلوم الحال
ایشالا شما هم به مراد دلتون میرسین و دیداری تازه میشه
منتها برف اونم توی تابستون. اونم این موقع؟! مگه داریم؟ مگه میشه؟ الان شما هیمالیا تشریف دارین؟!
پاسخ:
ایشالا....تو زمستون رفتیم برف بازی ولی چند سالیه اینجا برف نیومده
منم همینظور
سلام آجیم خوبی . شاید وقتی دوست صمیمیت پیشت هست باخودت فک کنی اگه نباشه ناراحت میشی ولی به اندازه یکی از خانواده نه چون رابطه خونی نداری ولی پارسال وقتی دوستم ازاین دنیا رفت دل منم مرد هرگز فک نمیکردم غم رفیق تااین حدسنگین باشه آخرین بار باهاش حرف میزدم گفت آخرین بارت نباشه زنگ میزنی آخه فقط به امید توزنده ام گفتم خودتو لوس نکن آخرین چیه من همیشه زنگ میزنم فقط تو باش ولی خبرنداشتم آخرین بار بودکه صدای قشنگ ومحزونش رو می شنیدم.. 
پاسخ:
سلام...متاسفم بابت دوستت و تسلیت میگم...ولی دوست من نمرده...ان شاا... که یه روز دوباره میبینمش
سلام. همیشه غمگین گوش می کنی
پاسخ:
غمگین گوش میدم؟؟؟؟؟؟
راستی داشتم بازدیدهات رو نگاه می کردم و اینو دیدم که به نظرم جالب بود:
بازدید دیروز : 204
بازدید این ماه : 192
ممنون زنده باشی،امیدوارم توودوستت زودترهمو ببینید
پاسخ:
ممنون
به خاطر عنوانش
صدای محزون موزیک در هدفن 2
پاسخ:
اسم کتابش بوذ
عشق اومد سراغم پشت در در زد
عشق با من آشنا شد
ولی یک روز پر زد
گذاشت و رفت از این آشیونه
تنهام گذاشت تو این زمونه
برگرد باز به این خونه نذار تو تنهامبرگرد باز به این خونه بی تو سرده شبهام
اِاِاِ چه جالب من فک کردم آهنگایی که گوش می کنی هست
پست جدید نذاشتی مجبورشدم اینجا بگم روزت مبارک مهربون سلامتی وشادی هدیه به قلب مهربونت آجی
پاسخ:
مرسی عزیزم لطف کردی
راستی یادم رفت روزت رو هم تبریک بگم بعد از کامنتم که اسمم رو هم یادم رفت
پاسخ:
ممنون
امیدوارم بشی دکتر قریب (طبعا منظورم متخصص کودکان نیست و نزدیک هست)
پاسخ:
ممنون...
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۴ معلوم الحال
سلام
روزتون پساپس مبارک خانم دکتر غریب (قریب؟! با دکتر محمد قریب و خاندان قریب نسبت دارین آیا؟!)

یه سوال نه چندان فنی: این پست بالایی تون هندزفری و اینا از کیه؟
پاسخ:
سلام ممنون جواد گنجعلی
روزت مبارک پزشک جوان!
پاسخ:
مامخلص شماییم خانم دکترعزیز
روزتون مبارک.. چه نوشته زیبایی.. مستانه جان گجاست؟
پاسخ:
سلام...ممنون...گمش کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی