روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خانه خاموش

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ
این چند وقته زیاد کتاب نخوندم...اخریش خانه خاموش از اورهان پاموک نویسنده ترک بود که جدیدا خیلی اسمشو میشنیدم...بعضی قسمت ها که زندگی یک نواخت ادم ها رو میگفت خسته کننده بود...زندگی ادم هایی که عقده گشایی میکن و عقده هاشون رو سر کسایی خالی میکنن که هیچ نقشی توی بدبختیاشون نداشتن...داستان امروز ما ادم هاست...همدیگه رو ازار میدیم به جرم اینکه فکر میکنیم بقیه از ما خوشبخت ترن و فکر میکنیم حق ما از زندگی رو خوردن....داستان مجازات نسل ها به خاطر اشتباهات پیشینیانشون....خیلی از این کتاب خوشم نیومد...تایپ ریزش ...تکراری بودن بعضی قسمتاش و خیلی اهسته پیش رفتن داستان خستم کرد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۳)

عزیزم می دونی چرا بازدید وبلاگت کمه ؟
میخوای بازدیدت رو زیاد کنی؟
یه راه آسون و بدون هزینه واست دارم.
تبادل لینک کن
با وبلاگ من ( چون مخصوص تبادل لینک و افزایش بازدیده )
دوست داری با سایت های تبادل لینکی که در صفحات اول گوگل هستند آشنا بشی؟ بله...خوب پس سریع بیا
بله ادم ها باید جای ازار مهربونی نثار همدیگه کنن نه اینکه با دلایل من در اوردی سعی کنن مهربونی رو از هم دریغ کنن..
تازه ادما این روزا سر قول هاشون هم نمی مونن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی