روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

امیلی در نیومون

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ
احتمالا اگه یادتون باشه اسم سریالشو به خاطر میارین...نویسندش ال ام مونتگومری از جزیره پرس ادوارد کاناداست...نویسنده ان شرلی و قصه های جزیره...این داستان ها و این نوسنده به قلب هر دختری نفوذ میکنه...داستان هایی پر از خیال و سرزندگی یه دختر بچه که توی همشون شخصیت اصلی داستان میخواد نویسنده یا شاعر بشه....میتونید این کتاب ها رو امتحان کنید...شما رو به دوران سرزنده جوانی و کودکی میبره...توی یه جایی که همیشه هوای مطبوعی داره...درخت های سرسبز و اقیانوس...یکی از ارزو های من دیدن جزیره پرنس ادواردهامیلی درنیومون جلد اول یه سه گانست که توسط انتشارات قدیانی چاپ شدهمن با وجود دوتا امتحان و ساب چیفی اطفال این کتاب رو چند روزه تموم کردم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۴)

قصه های جزیره رو از این نویسنده خیلی دوست دارم و امیدوارم ای خودت و خواننده هات به اون جزیره در کانادا برسه
پاسخ:
حالا اگه شما رسیدی عکس بگیر ماهم ببینیمش تو اینترنت نگاه کردم کوچکترین ایالت کاناداس
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۶ دکتر آقای ح
امیلی رو یادمه قصه های جزیره رو هم این قدر تکرارش رو گذاشت که یادمه

اون قصه های جزیره تو بچگی از سارا خوشمون می اومدالان برا خودش خانومی شده
من از کتابای این مدلی دخترونه نوجوانانه خیلی خوشم میاد... می اومد! هنوزم برام لذت بخشه خوندن اینجور کتابا...
این امیلی در نیومون فکر میکنم فیلمش اوهههههه خیلی وقت سال پیش پخش میشد درسته؟ به زور یادم میاد.
اونوقت دلیل اینکه یادم مونده من خوشم از اون ایملی اومده بود. دختر رویاهام بود اصلا.
پاسخ:
اره فیلمشم میداد. یعنی سریالشو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی