روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

قصه های جزیره

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ق.ظ
از کتابای ال ام مونتگومری خوشم میاد...ان شرلی و امیلی رو انتشارات قدیانی چاپ کرده اما قصه های جزیره رو نه...اگه یادتون باشه توی سریالش بزرگیاشون هم نشون میده ...فلیسیتی میره و پزشکی میخونه و بعد پزشکی رو میذاره کنار ...میگه من فقط چون عادت داشتم همیشه بهترین باشم پزشکی  رو انتخاب کردم...عاشق گاس پایک میشه و...اما کتابش فقط تا بچگی هاشون نوشه...کتاب صوتیشو گوش کردم و خیلی دوست داشتم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۲)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۰ فروش مقاله
سلام دوست عزیز. خسته نباشید. من از سایت شما دیدن کردن و خیلی دوست دارم که با هم تبادل لینک داشته باشیم. ممنون میشم من را به اسم و ادرس های زیر لینک کنید و بهم اطلاع بدید تا در صورت تمایل نیز شما را لینک کنم.
ممنون
اسم لینک اول: فروش مقاله
ادرس لینک اول: sellarticle.ir
اسم لینک دوم: دانلود مقاله
ادرس لینک دوم:
http://ppn24.ir
یادمه خیلی عاشق سریالش بودم. عمه مهربونی هم داشت. انشالله قسمت بشه بریم جزیرشونو ببینیم.
پاسخ:
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی