روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خوشحالی یعنی...

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷ ق.ظ
خوشحالی یعنی بی خوابی پی در پی... خوشحالی یعنی کابوس دیدن... خوشحالی یعنی نفرت از مریضت... خوشحالی یعنی شنیدن تحقیر و توهین از مریض و همراهش... خوشحالی یعنی شنیدن دروغ هایی در باره خودت... خوشحالی یعنی کریز استرس.... خوشحالی سرگیجه همراه با افت فشار خون و همراه با لرزش بی اختیار کل بدن... خوشحالی یعنی شنیدن واقعیت ها از استادت... خوشحالی یعنی فیکس شدن تو اورژانس خوشحالی یعنی توضیح مبحث توسط استاد... خوشحالی یعنی شنیدن اینکه تو خنگی زیر کار دررو هستی درس نمیخونی بیسوادی... خوشحالی یعنیبادی که میوزه.... خوشحالی یعنی اومدن تو اغوش تو... خوشحالی یعنی گریه در اغوش تو... خوشحالی یعنی گریه گریه گریه خوشحالی یعنی تصور دستهام دور گردنت و تصور کردن سرازیر شدن اشکام و تصور بلند بلند گریه کردن هام برای خالی کردن تمام تمامتمام زندگیم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۹)

:(
برای من 4 تای آخر شاید بشه خوشحالی و یا شایدم تخلیه مبسوط غم
از صمیم قلب آرزو میکنم تو سال جدید یه عالمه حس و حال خوب و یه عالمه اتفاق خوب منتظرت باشه..
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین
خوشحالی یعنی کام اخر سیگارم
پاسخ:
:-)
انگار غم و اشک خوشحالی قاطی شده
پاسخ:
بله قاطی شده
خوشحالی یعنی
...
چ فایده آدم همش تصور کنه وقتی دستش کوتاهه. چقدرها چقدر؟
خانم دکتر جان ما نکشید و نخورید!!!!!!!
پاسخ:
چقدر سخت میگیری
خانم دکتر چندتا کامنت گذاشتم پس چرا نیست؟
پاسخ:
هرچی بودتایید کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی