روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ج.ن.د.ه.گ.ر.ی

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ق.ظ
واژه که برای عنوان استفاده شده چند تا خصوصیت داره...اولین و مهمترینش اینکه وقتی شما این خصوصیت رو داشته باشین همه شما رو به عنوان یه دختر پاک و منزه میشناسندومیشم اینکه بهترین کشیکا مال شما میشهنظر دهی ازاد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
زیرزمینی

نظرات  (۱۳)

معلومه حسابی کفری هستید.
دومیش رو قبول دارم. در مورد آقایون هم صدق میکنه کاملا. ولی نمی دونم اسمشو چی می شه گذاشت.
بهترین اتاق های خوابگاه، بیش ترین و بهترین غذاهای سلف و خیلی چیزای دیگه....
پاسخ:
لاقل دوتا فحش پایین تنه میدادی خوشحال بشم
مرسی سرعت عمل در تایید نظر...
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۳ قبلا کامنت گذاشتم
000000
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۶ قبلا کامنت گذاشتم
خانم دکتر چون عنوانتون صریح بود منم صریح جواب میدم
شما الان پریودی
اسممو ننوشتم تا حرمتا از بین نره
پاسخ:
ج.ن.د.ه بودن بقیه به پریودی من ربطی نمیتونه داشته باشه
سلام بر شما خانم دکتر
امروز با دیدن این پست شما و عنوان آن قدری تعجب کردم. من نه مسیحم و نه قدیس و نه صلاحیت موعظه دارم ولی بهرحال در جامعه قواعد نانوشته هم هست که همگان به آنها پایبند هستند.
بلی، اینکه عده ای با چرب زبانی، تملق، هرزگی یا " ... " به جاایی برسند و بعض کارفرماها نیز فریب این روشها را بخورند متاسفانه در جامعه ما رایج است ولی دقت فرمایید این عملکرد افراد ضعیف و بی مایه است. از آنطرف در جامعه ما افراد برزگواری هستند که در مقابل این رویه ها با بزرگواری و برباری و سعه صدر و متانت برخورد میکنند و طبعا کلمات نامناسب و واکنشهای احساسی و شتابزده نشان نمیدهند و از اینجهت در دید همگان بسیار متین و با کرامت بنظر میرسند تا جاییکه همان افراد گروه اول هم با دید احترام و بزرگی به اینها نگاه میکنند.
خیلی عذر میخواهم که کلام خودرا رک گفتم امیدوارم روش من در گفتار و نوشتار از همان مقوله که نقد آنرا کردم نباشد. من شناختی که از شما دارم و آنرا تغییر هم نمیدهم شناختی است مبتنی بر پست هایی مملو از لطافت روحی ، مانند "خوشحالی یعنی..." "عاشقانه های دیواری" و نوشتار زیبای شما تحت عنوان "عاشقم شو"
ببخشید کلام آخر را هم بگویم: بهیچوجه، بیچوجه چننین نیست که کسیکه "آن" خصوصیت را داشته باشد بنظر پاک و منزه برسد. مطمئن هستم قضاوت خود شما هم درواقع این نیست.
پاسخ:
مرسی از نظر خیلی خوبتون...اره همه همینو میگن ولی اخرش برعکسه همیشه دخترا یا پسرا کلا کسایی که این خصوصیتو دارن زندگی بروفق مرادشون پیش میره... منم خیلیییی سعی کردم این خصوصیتو داشته باشم ولی هیچوقت نتونستم.این متنو راجع به چندنفری که میشناسم و بخاطر هرزه گری اونا عیدم خراب شد نوشتم...این افراد متسفانه توی جامعه پزشکی درصد بالایی رو تشکیل میدن.من به عنوان یه پزشک به شما میگم پزشکا و پرستارارو تو این دسته قراربدید مگر اینکه مدت طولانی بشناسیدشون
کاش هیچوقت همچین پستی نمیزاشتین
پاسخ:
دارم از عصبانیت میمیرم...بخاطر هرزگیای یه نفر دیگه تمام عید من خراب شده...بخاطر خانم س زندگی و امنیت و ابروی من به خطر افتاده...واقعا عصبانی نباشم؟واقعا همچین پستی نذارم؟شرمنده نمیتونم دارم خفه میشم
میفهمم عزیزم.کاملا درک میکنم..
ظاهرا ادما هرچقدر تحصیل کرده تر و از دیدگاه خودشون مهم تر، بیشتر خودشونو مجاز میدونن برای یه سری کارا.
همه چیز رو برای دیگران عیب و ایراد میدونن ولی انجام دادن بدترینش برای خودشون ایرادی نداره.
عادلانه نیست که اصولا ادمایی که بیشتر از همه گند زدن،معمولا بهتر جلوه میکنن.ولی به این فکر کن که مخاطبشون یه نفره عین خودشون!
خوبی و پاکی و مهربونی تورو،اونایی که باید،میبینن..
سختی ها رو هم تحمل کن.مثل همیشه.دیگه چیزی نمونده.چند ماه دیگه تموم میشه بسلامتی..
پاسخ:
ممنون شما به من لطف داری
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
ببخشید من نمیخوام نصیحت کنم بر بخوره بهتون. ولی بنظرم استفاده از این کلمات در شأن شما که تحصیلکرده این نیست. حتا اگر عصبانی باشید. قضاوت نکنید آدم ها رو. من قضاوت کردم سرم اومد. موفق باشید
پاسخ:
حرفتون کاملا متینه.مرسی از یاداوریتون
استفاده ازین کلمات هیچ ربطی به موقعیت اجتماعی کسی نداره... این کلمات درخور شان یکسری انسان است و هیچ راه دیگری هم برای توصیف انها وجود نداره...
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۷ معلوم الحال
امان از عشوه های بیخود و قر و غمزه و پارتی بازی... تف تو روی همچین آدمایی.
کسایی که فکر میکنن چون یخورده ظاهرشون ....ه دیگه توی همه چیز در اولویتن و بهترینا مال اوناست
سلام.
خوبی خانم دکتر?
بعد از 3 ماه که اومدم سر بزنم ,با دیدن این پست جا خوردم.
راستش من عید رو تونستم آف کنم پس شاید درک نکنم شدت ناراحتیت رو.
با این حال دوست دارم,شما به عنوان کسی که خوندن نوشته هاش باعث آرامش در دوره های استرس ام میشه, همون دختر مهربون سابق باشین.
اگرچه میفهمم شما هم حق داری گاهی دلخور و عصبی بشی. ولی لطفا باز هم به مهربونی و خودت برگرد تا آرامش هدیه کنی.
پاسخ:
سلام سعی میکنم بازم ارامشمو به دست بیارم.این روزها هم میگذرن...حرفاتون امیدوارکننده و شادی اوره...ممنون
سلام.
خوبی خانم دکتر?
بعد از 3 ماه که اومدم سر بزنم ,با دیدن این پست جا خوردم.
راستش من عید رو تونستم آف کنم پس شاید درک نکنم شدت ناراحتیت رو.
با این حال دوست دارم,شما به عنوان کسی که خوندن نوشته هاش باعث آرامش در دوره های استرس ام میشه, همون دختر مهربون سابق باشین.
اگرچه میفهمم شما هم حق داری گاهی دلخور و عصبی بشی. ولی لطفا باز هم به مهربونی و خودت برگرد تا آرامش هدیه کنی.
پاسخ:
من جواب دادم ندادم؟