روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

زندگی ناعادلانه

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ق.ظ
دلم...برای تو مینوسم...خو کن به این زندگی نا عادلانه...خدا عدل محض اس ولی زندگی در این دنیا ناعادلانه است...باور کن خداوند عدلش را در این دنیا عملی نمیکند...دلیلش را نمیدانم...همانطور که نمیدانم چه ادم ها باعذاب باید بمیرد...چرا مورد ظلم واقع شوند...چرا باید کشته شونددلم...پاک بمان در این نا عدالتی ها...ظلم ها را بپذیر...بگذار پاره پاره شوی...بگذار شرحه شرحه شوی...بزرگ میشوی...ارام میشوی...خو میکنی...بزرگ میشوینا عادلانه یعنی هنوز از میترسم از سوچوری که دوهفته پیش زدم...نا عادلانه یعنی مشتانه تلاش کنم برای کمک به بیمارالانم ولی بدترین کشیک ها مال من باشدناعادلانه یعنی من با ضریب هوشی پایین پزشکی بخوانم اما الف مهندسیناعادلانه یعنی درس بخوانم اما میم دانشگاه دولتی قبول شودناعادلانه یعنی من حدودم را حفظ کنم اما زنانو مردان ه...رز...ه به پاکی شناخته شوندناعادلانه یعنی من درس بخوانم عاشقانه اما همیشه یک مرد برمن ارجحیت داشته باشدناعادلانه یعنی من همه جا پرستار صدا شوم اما یک بهیار دکتر خطاب شودناعادلانه یعنی دوست بداری اما دوست داشته نشویدلم ارام بگیر...خو بگیر به این تنهایی هایی که انتخاب کردی...دلم...زندگی به روش تو یعنی رنج و عذاب همیشیگی...یعنی ظلم همیشگی...ارام بگیر...در سینه من تنها و ارام بمان...هیچکس تورا اینگونه نمیخواهد...هیچکس تورا باور نمیکند...هیچکس تورا اینگونه دوست نمیدارد...هیچکس با تو همراه نمیشود...پس ارام اشک بریز...برای بیمارت...برای استادت...برای خانواده ات...دعا کن برای ادم هایی که هیچ چیز در زندگی ندارند...حی درک...حتی شعور...حتی مغز...اما هر روز بر تو حکومت میکنند....دلم...ارام در سینه ام به تپیدن ادامه بده...عاشق باش...نگران باش...هر روز اشک بریزحالا دوباره با شادی هر روز برای ارامشت دعا میکنمپی نوشت:دکتر الف و دکتر ط....دوستتون دارم عاشقانه...ممنونم به خاطر تمام چیزهایی که بهم یاد دادید...از خدا بهترین ها رو همیشه براتون میخوام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۱۲)

ناعادلانه یعنی به دنیا اومدن ما در این مملکت
ناعادلانه یعنی زندگی ما در این مملکت
پاسخ:
اسمون همه جا همین رنگگه
فکر نکنم. بعضی جاها رنگاش بهتره.
بعضی جاها رابطه جای ضابطه رو نگرفته. بعضی جاها آدمای با شعور و با فرهنگ اطرافت خیلی زیادتر هستن. فارغ از هر گونه گرایش مذهبی.
بعضی جاها....
ای کاش من هم الان بعضی جاها زندگی می کردم.
پاسخ:
نمیدونم ولی من همچین اعتقادی ندارم
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۹ داش آکل( باید یه اسم جدید پیدا کنم ولی وقت نکردم)
آره ، به نظرم درست میگی، ناعادلانه است. دنبال عدالت نباش. آرزو های قشنگی داری، و احساسات پاک، ولی حقیقت چیزیه که ما هیچ وقت درک کاملی ازش نداریم. پس باید خودمون راهمون رو پیدا کنیم، و امیدوارم که بتونی به آرامش برسی، و شادی، هر چه زودتر. چون بدون داشتن آرامش تصمیم گیری خیلی سخته، و اشتباه خیلی آسون.(و برای تغییر در درون خودت، سعی کن در محیط پیرامونت تغییر بدی)
ناعادلانه یعنی دوست بداری اما دوست داشته نشوی

پاسخ:
اتفاقا بنظر اشنا میای
راستش همه ی صفات خدا رو میتونم بپذیرم جز عادل بودن. عدالت ندیدم تو این دنیا..
پاسخ:
حق هم داری
درسته واقعا درسته.آدم دلش پر میشه از ناعدالتی ها،البته یه روز هم چی درست میشه شایدم نه،نه خودمون باید درستش کنیم.اما وقتی بخوای واسه کسایی که خودشوناعدالتی رو پذیرفتن درستش کنی کار نشدیه.اونا اینارو باور کردن.
پاسخ:
اینم حرفیه...ولی بیشتر وقتا زورمون نمیرسه
در این که اگه زندگی رو فقط این دنیا ببینی اونوقت ظاهرا خیلی چیزا ناعادلانه هست شکی نیست اما اگر آدم خیلی وقتا به این فک کنه که جاداره وضع بدتر بشه شاید یکم بهش آرامش بده :)
پاسخ:
شایدم
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۵ ربولی حسن کور
سلام
شما با ضریب هوشی پایین؟
شوخی بود دیگه؟
پاسخ:
سلام نه...جدی بود...معلوم نیس؟
راستی دقیقا منظورت از این جملت چی بود:
ناعادلانه یعنی من با ضریب هوشی پایین پزشکی بخوانم اما الف مهندسی
شفاف سازی کن لطفا . البته پزشکا سرور ما هستند
پاسخ:
هزاربارگفتم بامن بحث نکن
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۴ معلوم الحال
خانم دکتر واقعا متنوتون عالی بود ... عدالت دنیا! قضاوتای مردم!
البته ضریب هوشی پایینتونو قبول ندارما ... اما مطمئت=نم شما یه دکتر خوب میشین. خیلی خووب .
می دونم سخته. منم این بی عدالتیا رو چشیدم! اما تحمل کنین بالاخره صبح میشه این شب
پاسخ:
صبر داشته باش صبح میشه این شب
سلام.
میدونم این مطالب بیشتر جنبه ی ادبی دارن و
معمولا کسی حوصله ی بحث فلسفی رو نداره, اما اینی که میگم فقط نظر شخصیه خودمه نه فلسفه.
به نظر من از اول قرار نبوده خدا در این دنیا عدالت رو برقرار کنه, بلکه برعکس ,در این دنیا خیلی از امور به انسان واگذار شده و طبعا بدنبالش تبعیض ها و بی عدالتی ها میاد.و اصولا هدف از این خلقت همین بوده که انسان ها با همین مساله امتحان بشن, که آیا عدالت برقرار میکنن یا تبعیض و خودخواهی میکنن. خدا میخواد عدالت رو در اون دنیا برقرار کنه نه این دنیا.تو این دنیا قراره ما با بی اعتدالی ها و رفتارمون در مقابل عدالت و بی عدالتی امتحان بشیم.
پاسخ:
سلام.نظرشما هم محترمه
اولا بگین ببینم سوچوری یعنی چی؟
دوما عه مگه شما ضریب هوشی تون پایین بوده؟
سوم:حالا به دل نگیرید اشتباها به شما میگن خانم پرستار. مهم اینه که خودتون پزشکید
ناعادلانه یعنی دوست بداری اما دوست داشته نشوی. آهاااااا اینو خوب اومدی به قول معروف.
پاسخ:
سوچور یعنی بخیه. به نظر خودم ضریب هوشیم پایینه. ناراحتیش اینجا بود که اونا بخاطر مذکر بودنشون دکترن و ما بخاطر مونث بودنمون پرستار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی