روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ق.ظ
ازش میپرسم:تو جدی بهش فکر کردی؟ میگه:اره چرا که نه میگم:خب دلیلت چیه هیچ دلیل عاشقانه و هیجان انگیزی برام نمیاره...نمیگه چون دوست دارم یا چون عاشقتم...از اون جوابایی که قند تو دلم الکی الکی اب بشه و بزنم قاه قاه زیر خنده تا همه احساساتمو پنهان کنم....خیلی اروم نگاه جلوش میکنه و میگه خب تو دختر خوبی هستی........ تودلم میگم چون دختر خوبی هستم یا چون خونواده خوبی دارم؟ میگم خب مگه ادم با هرادم خوبی ازدواج میکنه؟ میگه نه ولی میتونم با تو زندگی ارومی داشته باشم میتونیم باهم از اینجا بریم....باهم درس بخونیم تو دکتر بشی و منم دکتری بگیرم... تودلم میگم خیلی جواب مسخره ایه واسه یه دختر...حالا حتی اگه 26سالش باشه... فقط لبخند میزنم....نمیدونم چی باید بهش بگم...نمیپرسه نظرتو چیه...فقط کاملا خبری میگه این تصمیم منه...نمیگه اگه قاطعانه بهت پیشنهاد بدم چکار میکنی...فکر میکنه تنها دلیلم رفتن از ایرانه... میگم پس دوست داشتن چی....میگه من عاقلانه سعی میکنم تصمیم بگیرم...میگم خب اره منم باعاقلانه فکر کردن موافقم ولی ازدواج یه قسمتیشم احساسات ادماس... حرفوهمینجا درز میگیرم...حوصله ادامه بحثای بی ربط رو ندارم... هیجانی هم برای ادامه دادن ندارم دلیلی هم ندارم...جالبش اینجاس که این همون ادمیه که فکر میکردم خیلی حرفمو میفهمه...ادمی که اطرافیان میگفتن مناسب منه...هرکی مارو باهم دیده بود میگفت خیلی به هم میاین...حالا دارم به ابین نتیجه میرسم...که این خودمم که خودمو نمیشناسم....یه ادمی که مثل یه قایق روی دریای مواج افکارش هر دقیقه به یه طرف میره...هنوز خودمم نفهمیدم دقیقا از زندگی چی میخوام یا چجور ادمی هستم... فقط چندتاچیزو میدونم...باید دکتر بشم...به ادما سلامتی بدم و دردشون روکم کنم...هیجان زندگیمو نگه دارم و ادامه بدم به مهربون بودن به اروم بودن شاید بقیش مهم نباشه...نه روزای خوبش نه روزای بدش... پینوشت:برداشتی ازاد از یه مکالمه طولانی و قدیمی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
زیرزمینی

نظرات  (۱۳)

شاد باشید

و من احیاها فکانما احیا الناس الجمیعا: و هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است
* چه شغل خوووبی :-)
پاسخ:
ایشالا که کسیو به کام مرگ نفرستیم
می رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان
دفتر دوران ما هم بایگانی می کند
سلام دکتر.

خیلی ها هستن تنها برنامشون برا ازدواج اینه خوب میریم خواستگاری یکی جواب بله می گیریم ازدواج می کنیم و تموم

هیچ تصویری خاص و عاشقونه از فرد اینده ندارن..و براشون X , Y فرق چندانی نداره..و میشه با هر دوشون ازدواج کرد.هر کدوم که شد
ولی اگه یه دلیل عاشقونه هم می گفت

قطعا باور نمی کردی
پاسخ:
نه خب مسلما باور نمیکردم
به نظرم تو رابطه با دختر و به خصوص یه خانوم دکتر اعتماد به نفس خیلی خیلی بالاتری نیازه
و باید پر رو بود
پس باید در خواستگاری شجاعت داشت! ینی مث شیر بری جلو بگی من تو رو میخوام... am I right?
پاسخ:
نه منظور من این نبود...هرچند شجاعت لازمه
حالا ممکنه اون طرف خودش نخواسته بگه. آقایون معمولا سخت ابراز می کنن یا شاید جوابتونو میدونسته یا حدس قوی میزده
پاسخ:
نمیدونم شایدم شما درست میگی هرچند من حدس شما رو اشتباه میدونم
یه چی توهمین مای6 ها
ناتالی : - چه جوری تا حالا حتی به ذهنتَم نرسیده که با کسی بخوای آینده ای داشته باشی ...؟!

رایان : - ساده ست ...! اون لحظه رو میشناسی که تو چشمِ یکی نگاه می کنی و احساس می کنی اونَم به روحت خیره شده و همه ی دنیا یه لحظه ساکت و آروم میشه ...؟!

ناتالی : - آره ...!

رایان : خـــُب، من نداشتَمـِــش ...!
این رسما منم
پاسخ:
دقیقا و نزدیک به حال من ممنون
نخوندمش بعله.
سئىوال من این بود که شما دوست دارید تخصص چه رشته ای رو ادامه بدید انشااله؟
پاسخ:
داخلی یا اطفال
قلب؟
پاسخ:
نه
سلام
خانم دکتر چشمم زدین آ.
پاسخ:
پس شور بودو خبر نداشتم
خب گفتین پشتکار دارین. امشب نمیتونم بخونم پستاتونو
پاسخ:
بعله متوجه منظورت شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی