روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

گندزدم ولی زدم

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ق.ظ
http://s6.picofile.com/file/8255970392/%D8%B6%D8%A...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵
زیرزمینی

نظرات  (۲۷)

با سلام

فایل تون باز نمیشه.
منم میخواستم بگم فایل خرابه، دیدم دوستان گفتم!!
منم میخواستم بگم فایل خرابه، دیدم دوستان گفتن!!
salam

000000
salam


http://sound.zarup.com/100128-download-ضبط_صدا_--_--_(1)_(1).aac.html
salam


http://sound.zarup.com/100128-download-ضبط_صدا_--_--_(1)_(1).aac.html
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۳ آقای دکتر ح
سلام خانوم دکتر

http://s7.picofile.com/file/8255863284/zabt.aac.html

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۹ آقای دکتر ح
خانوم دکتر نوازنده ها اکثرا قبل ساز دست گرفتن یه چیزی به بدن می زنن خودشون می سازن
پاسخ:
ماهم گیرمون بیاد میسازیم
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۲ آقای دکتر ح
خانوم دکتر چند بعدی

هم می نوازه

هم دوخت و دوز تا حدی بلدی

هم اشپزی بلده

هم طبابت
پاسخ:
اره خلاصه از هر بعدم یه هنری میریزه
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۲ معلوم الحال
سلام
خوبی؟ من نی تونم دانلود کنم! هر چی خوندی یا زدی باید من گوش کنم یالااااا
پاسخ:
بقران بلدنیستم چکارش کنم
با سلام

کماکان باز نمیشه.
لینکا که باز نمیشن :-(
ولی اون لینکی که دکتر ح گذاشتن باز شد.همونه؟!
پاسخ:
والا من دیگه بلد نیستم حتما همونه که گذاشته برادر ح بیا جواب بده همونه که گذاشتی؟
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۲ معلوم الحال
استیکر کوبیدن سر به دیوار
از دست تو. این لینک آخری که حجمش صفر کیلو بایته! اصن برام ایمیل کن. تو کشتی منو اینقدر که منتظر این وویس شما هستم دانلود بشه برای آلبوم چاووشی منتظر نموندم
پاسخ:
خب روانی ادرس ایمیلتو بذارخوب
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۳ آقای دکتر ح
این لینک جدیده که گذاشتی کار می کنه

اون لینک من فرستادم لینکی بود

که sophist
گذاشته بود من دوباره اپلودش کردم
پاسخ:
الان اینا که گفتی یعنی چی؟
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۵ معلوم الحال
این چه طرزه برخورده؟ با رزیدنت و اتندت مشکل داری چرا به من میپری؟
پاسخ:
اوااااا من کی به تو پریدم؟؟؟؟خب ادرستو نذاشتی چکارکنم
بانو حجمش صفر میباشد!
سلام. راضیم ازت.
پاسخ:
عاقا اجرا شد بالاخره؟
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۲ معلوم الحال
من کماکان منتظرم :)
لالبته یخورده روی تحریرت کار کن دخترم! در ضمن با ویولنت نمیتونی شاد بزنی؟ بندری! امید جهان! حامد پهلانه! از این آهنگای تکون تکونی :)
پاسخ:
نه زیاد بلد نیستم.اینم بعد سه سال بود واسه همین انقدرگندزدم
بالاخره باز شد
خیلی خوب بود عزیزم
پاسخ:
:-D
ممنون که درستش کردید
زیبا بود
ویولن ساز سختی هست، واسه در اومد صداش موهای ادم سفید میشه، زحمت کشیدید، باز هم ساز بزنید و تو وبلاگ بذارید
پاسخ:
مرسی از لطف شما و همه دوستان حتما این کارو میکنم
بعله، اجرا شد. :)
پاسخ:
هوراااا
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۳ معلوم الحال
رخساره جان این پریا دروغ میگه
شما فعلا ساز نزن تا من برم یه تفریح منااسب دیگه متناسب با سنت برات پیدا کنم. سازی که نشه باهاش شاد زد بدرد نمیخوره. من که با دبه ترشی تنبک میزنم هنرمندتر بنظر میام. البته من به شما نمره قبولی رو میرم به شرطی که قول بدی دختر خوبی اشی و درساتو بخونی.
پاسخ:
بدجنسا من سه سال بود دست به ساز نزده بودم...اصلاخیلیم خوب میزنم...دختر خوبی همیشه بودم... شما جای نوشته های مجازی باید دنبال ادمای واقعی باشی و انکال اونا
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۴ معلوم الحال
شما که غریبه نیستین دیشب قانعم کردن که برام تو دنیای حقیقی! ده دیقه بعد دم در خوابگاه یه نفر رو باطر همین دوستیای حقیقی به قصد کشت زده بودن و میخواستن با ماشین ببرنش که سر به نیستش کنن.
من والا به دوستای مجازی بیشتر دل میبندم. لااقل دلت رو نمیشکنن. بدیاشونو نمیبینی اما بازم دلت خوشه که معمولا خودشونن. نه چیزی که دارن بهش وانمود میکنن.
پاسخ:
سخت میگیری معلوم...انقدربدبین نباش به ادما
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۲ آقای دکتر ح

من فقط بلدم با سطل ماستی یه ریتم بندری بزنم

افرین به خانوم دکتر
پاسخ:
ااا شماکه گفتی خارج میزنم
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۵ معلوم الحال
به خودت رفتم خواهرجان
بدبین چیه؟ همه ازم سوئ استفاده کردن و من هنوز معلومِ سابقم! بی عرضه و ساکت! نگاه می کنم و رد میشم
پاسخ:
داری بزرگش میکنی معلوم...سو استفاده چیه اخه
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۲ معلوم الحال
باشه. اصن هر چی تو بگی من همون کارو می کنم . تماااااااام
پاسخ:
اورین...ادرس بدم بیای دختره رو برداری ببری؟
نشد دانلود کنم. دوباره بنوازید
پاسخ:
خیلی وقته دست به ساز نزدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی