روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

تفاوت ها

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ق.ظ
میگه میدونی دکتر...بهم پیشنهاد داده؟ میگم چی؟اونکه زن داره میگه اره میگم اونکه تازه زنش زاییذه میگه میدونم میگم خیلی باشخصیت به نظر میاد میگه اره خب دلم میگیره...چرا ما ادما اینجوری شدیم...چرااینجوری زندگی میکنیم...ساکت میشم... میپرسه ناراحت شدی میگم نه انگار این منم که فرق دارم...انگار این منم که جدا افتادم از این دنیا و ادماش... تنها موندم...شاید من اشتباه میکنم...کاش منم مثل بقیه میتونستم باشم...کنار بیام با این چیزا...خیلی چیزا برام مهم نباشه...انقدر فکر نکنم...بپذیرم جامعه و ادمایی رو که نمیتونم تغییرچراصدات اینجوریه میگم چجوری مبگه عین پسرا دورگس میگم خب چجوری باید باشه میگه با ناز و عشوه و لوس میگم ببخشید که اینجوری نیست میگه میدونی دوست دارم میخندمو سرمو پایین میندازم...میگم دوس داشتن هرکسو باور کنم دوست داشتن تورو باور نمیکنم... میگم تو یه دختر لوس میخوای یکی که مدام به خودش برسه بخنده دلبری کنه...حرفای عادی بزنه و عادی رفتار کنه...من انقدر فرق دارم که گاهی خودمم خسته میشم میگه تو اولین دختری هستی که جلوش کم میارم همیشه من سر بودم...حالا تو سری میگم این حرفا چیه میگم من ارامش میخوام ازادی میخوام...تو هرکاری بخوای میتونی بکنی...عادت میکنم که بی تفاوت باشم نسبت به مردم میگم اخرش که اتفاق میوفته چه فرقی میکنه زود دل ببری یا دیر چه فرقی میکنه مهم اینه که من اونجوری که میخوام زندگی کنم...مهم اینه که من دکتر بشم. مهم اینه که من درسمو بخونم مهم اینه که من کمک کنم به ادما دیگه چه فرقی میکنه مردم کی باشه...چی فرقی میکنه کی دل ببرم میگه تو با اینهمه حسودی چجوری میخوای تحمل کنی میگم چه فرقی میکنه اول و اخرش همینه میگه همه که اینجوری نیستن براش نام میبرم تک تک ادمایی که براشون اتفاق افتاده نام میبره برام ادمایی رو که براشون اتفاق نیوفتاده... میگم اونا هم یه روزی اتفاق میوفته میگه این حرفا رونگو سرت میادد میگم چه فرقی میکنه میگه تو یه بغل سفت و محکم میخوای تا این فکرای خریتی از سرت بیوفته میگم یادم رفته بغل چجوری بوده محکم و یهویی بغلم میکنه... یخ میکنم...قلبم میزنه...کم کم اروم میشم...صدای قلبش تو گوشم زنگ میزنه...چه فرقی میکنه اخرش چی میشه وقتی از حالا معلومه....زود و دیر داره فقط...اشکام میریزه...تو دلم میریزه...خیلی وقته از چشمام نمیریزه...فقط از دلم میریزه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
زیرزمینی

نظرات  (۱۶)

اکثرا براشون پیش میاد با مرد یا زنی که همسرداره بخوان ارتباط برقرار کردنن. تعداد کمی هستن که تا اخرش نرن و اول رابطه چشماشون به اشتباهشون باز بشه.
یه خواننده بود قدیم گوش میکردم بنام Cher یا یه همچین چیزی، صدای خش دار خوبی داشت.
نظر من اینکه تو یه رابطه، طرف مرد باید برتری داشته باشه تا رابطه بدون مشکل باشه.
از بغل شدن لذت ببر، از مسیر لذت ببر
پاسخ:
چرا اکثرا باید براشون پیش بیاد؟ازدواج پس یعنی چی؟مگه نه یعنی دوس داشتن و تعهد؟ برتری ادما به عقل و شعورشونه نه به پول و تحصیلات و هزارتا چیز دیگه...متاسفانه این شعوره که خیلی کم پیدا میشه
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۳ معلوم الحال
هیییییییییییی الهی هیچ وقت دلت نلرزه
اگه دوستت داره و دوستش داری ازدواج کن دیگه منم بدم نمیاد عروسی و خوشبختیت رو ببینم. بالاخره ما هم از خانواده عروسیم
پاسخ:
هیییییی پسرم تو که دیگه نباید من بهت بگم...خودت باید بدونی اینا تخلیه(نوشته هام) من تصمیم گرفتم بترشم و بقیه ماجرا...دلتو صابون نزن فامیل عروس
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۳ معلوم الحال

من از این تخیلا دوست میدارم برای منم بنویس
برای شوور کردنم خودم باید وارد عمل بشم. تو خودت قصد نداری بری توی راه راست.
*ببخشیدا! خود شما خانما هم مقصرید توی خیانتهای مردا! وقتی یه خانم به یه مردزن دار بله میگه به هم جنس خودش داره خیانت میکنه
پاسخ:
خب البته و برعکسشم هست مردی که بازن متاهل رابطه داره
متاسفانه من نمیدونم آدمایی که نمیخوان تعهد بدن چرا ازدواج می کنن؟
پاسخ:
چون قانون ما ازشون حمایت میکنه...البته از مردا
فقط یه جواب بدم به معلوم: معلومه تو طرف کی هستی؟!! هرروز ودتو به یه عوسی دعوت میکنی!!
پاسخ:
ها؟؟؟
۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۶:۰۶ معلوم الحال
ای بابا! ببین آخر عمری چقد گرفتار شدیم!
در جواب سودا:
نه تو با زبون خوش ازدواج میکنی، نه رخساره! من بالاخره باید یه عروسی ترتیب بدم و یه شیرینی از شما دو تا بگیرم
فقط میترسم آخرش خودم زودتر زن بستونم. بس که شماها لفتش میدین
پاسخ:
معلوم یه پیشنهاد من دیگه واسه خودم مردی شودم سیبیلامم در اومده میخوای برم سودا رو بسسونم و خلاص؟
رخساره!! الان ینی مطمینی من بت جواب مثبت می دم؟!!!
من یه مردی میخوام عااااشششششقم باشه و برامپکیک شوکولاتی درست کنه!! اگه نمتونی با احساساتم بازی نکن!
پاسخ:
از مردی که یه مرد تمام عیارم پنکیک شوکولاتیم بلدم برات نوتلاهم میزنم روش عاشششششقتم هستم
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۳ معلوم الحال
منم کیک شکلاتی دوست دارم نوتلا که اصن یه وضی!دیگه دیوونشم.
میشه این زوج خن وشبخت در حالی که آشیانه عشقشون با همت و یاری بنده ساخته شده یه تیکه هم بدن من بخورم؟ یه گاز فقط
پاسخ:
نه گاز ماز نداریم...وقتی میگم بیا قرار بذاریم میگی من زن نمیخوام باید فکر اینجاشم میکردی حالا دیگه تو رابطه منو زنم دخالت نکن
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۹ معلوم الحال
کی و کجا بیام؟
پاسخ:
خخخخخ
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۶ معلوم الحال
باشه. قبول بگو کی کجا باشم؟
اینقدر بچه خوبیم که نگو. اصن ببینی درجا یه دونه بستنی و یه بسته پاستیل برام میخری
پاسخ:
خصوصی بگو کدوم شهری تا بهت ادرس بدم واسه پنکیک و نوتلا
نگاه تورو خدا!!!
این دوتا رو ببین! عروس رو ول کردن خودشون واسه خودشون کیک و شوکلات بذل و بخشش می کنن! من الان باید دلم به چی تو این زندگی خوش باشه؟!!!
نگاه تورو خدا!!!
این دوتا رو ببین! عروس رو ول کردن خودشون واسه خودشون کیک و شوکلات بذل و بخشش می کنن! من الان باید دلم به چی تو این زندگی خوش باشه؟!!!
پاسخ:
تو عشق منی ابانا این معلوم فقط دوست معمولیه
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۵ معلوم الحال
ای بابا ای بابا
من اگه نبودم که الان سرو سامون نگرفته بودین
پاسخ:
راس میگه ابانا...الان شوهربه این خوبی رو مدیون معلومی
خانم دکتر شعور و عقل دو مقوله جدان. ممکنه یه خانم دکتر باهوش و با عقل یه ذره شعور نداشته باشه. پس چی. انشااله که شما از اوناش نیستید.
پاسخ:
احساس میکنم خیلی نرم و لطیف بهم توهین کردی ولی اشکالی نداره بعله عقل و هوش و شعور و وجدان چیزای جدایی هستن
چ مرد بی ادبی بوده!
عشق بغلیدا
پاسخ:
دقیقا عشق بغلم
تازه جواب کامنتی که گذاشتمو دیدم. بجان خودم توهین نکردم به شما.
اینکه گفتم یه خانم دکتر ممکنه شعور نداشته باشه خب دیدم که میگم. ولی به جان شما منظورم تو نبودی ها خب.
پاسخ:
بله ممکنه نداشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی