روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دوست داشتنی

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ
زنی با چهره تیره...چادری...چاق...کوتاه قد...دندون های فاصله دار...لب های بزرگ و بینی پهن...زیبا نیست ولی همیشه میخنده...خوشحاله که میاد پیشه من...هربار دوتا بچه رو به نیش میگیره و میاد...هر دفه میگه زنش میخواد سرش زن بیاره چون دختر دوس داره...هر دفه میخنده...هربار اصرار میکنه به امپول...هر بار میگم لازم نداره...زبونشو نصفه نیمه میفهمم ولی دوسش دارم...سعی میکنم با همون چیزایی که میگه نصفه نیمه درمانش کنم...هر هفته با یه دردی میاد...میاد تا 2_3دقیقه منو ببینه باهم بخنده دعام کنه کلی انرژی بهم بده...میاد تا اجبار توی خونه موندنش رو اینجوری تخلیه کنه...میا. تا ادمای جدید ببینه...کار جدیدی بکنه...میاد تا شاید برای شوهرش زیباتر بشه...میاد تاشاید دختر دار بشه...میاد و هربار میگه خانم دکتر خیلی خوبه که اومدی اینجا... اینجا توی این دهات بدون درس خوندن...بدون اینکه کاری باشه بدون شادی و با حداقل هوش طبیعی...زندگی میکنه...میخنده...فکر میکنه اونه که میاد تا من دردی ازش دوا کنم و روزشو شب کنه...ولی نمیدونه حالا این منم که هر هفته منتظرم تابیاد و به صورت خندونش بخندم...به حماقت هاش بخندم... به روزهاش بخندم و کلی ازش انرژی بگیرم...بفهمم که میشه فکر نکرد و زندگی کرد...تلاش نکرد و زندگی کرد...فقط زنده بود و زندگی کرد...خوشحال بود از زنده بودن نفس کشیدن داشتن لباسی برای پوشیدن و غذایی برای خوردن...میون تموم مریض های بد این مریض یا بهتر بگم مراجعه کننده با حرفاش دلم رو گرم میکنه که راهو درست اومدم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۱۱)

آره همیشه ما مداوا نمی کنیم ...گاهی هم خودمون مداوا میشیم
نکته ی جالب و کمی عجیب در زندگی این زن این بود که شوهرش دختر میخواد!!!شاید بشه به شوهره کمی امید داشت!
پاسخ:
به نظر من مردا فقط یه بهونه میخوان برای اینکه دنبال یه زن جدید باشن دختر و پسر و بچه بهونس
سلام. خوشحالم که یکی هست که گاهی بخندوندت. دیشب با هستی حرف میزدیم. دائم میگفتیم چجوری میشه یه کار جدید راه انداخت. یه حرفه نو. بعد از کلی صحبت بهش میگم: چرا ما نمیتونیم سرمون رو بندازیم پایین و راحت زندگی کنیم؟ چرا همش میخوایم یه کاری بکنیم؟ قراره چیو به کی ثابت کنیم؟
پاسخ:
سلام.اره خیلی خوبه خندون بودن.خب نیاز بهه حس مفیذ بودن توی ما وجود داره تاحس بهتری به خودمون و زندگیمون داشته باشیم
چه خوبه که خندونه
و حال تو با دیدنش بهتر میشه


رخساره جان
تیر خلاص رو زدی و تمومش کردی؟

برات آرزوی روزای آروم و قشنگ دارم
پاسخ:
اره خیلی منتظرشم دوباره بیاد فقط دلم میخواد بیاد ببینمش نه مریض باشه تیرخلاصو زدم
درسته ته تهش به این میرسیم که زندگی یعنی فقط شاد بودن و لذت بردن و این چیزا
ولی من اینو دوست ندارم!زندگی با فراز و نشیب قشنگتره
بعضی وقتها که به این تفاوت درک و فهم و فرهنگ مردم مختلف فکر میکنم خیلی برام عجیبن از این دست ادمهایی که نوشتی
پاسخ:
شاید ما زیادی داریم زندگی رو سخت میگیریم.نمیدونم شاید فقط مهم اینه که شاد باشیم اونم تو هر شرایطس
رخساره جان کجایی؟
خوبی؟
پاسخ:
زیرسایه شما هستیم.شماچطوری
کجایے دکتر بی خبریم ازتونا
پاسخ:
مینویسم خبرای جدیدو
پست نمیذاری
پاسخ:
بیکاربشم حتما
دیدگاهتو بد کردی همه رو بد میبینی.. همه مردا. همه زن ها.. این چه جور طرز فکره؟؟؟؟ خب همین میشه اخرش دیگه... دکتری که خودش مشکل داره و همه مردا و زن ها رو به یه چشم میبینه.. لابد همه رو بیمار میبینی.. همه مردا بد هستنپن. همه خفاسدن.. همه زن ها فرشته ان.. از اسمون افتادن.. حتما تو هم از اسمون افتادی پایین.. ما زن ها همیشه خوب نیستیم . همه زن ها فرشته نیستند.. فقط بعضی ها.. همه مردها هم فاسد نیستن... نظرم رو خصوص میفرستم چون خوشم نمیاد این ادمها بدون هیچ درکی جواب بدن و نظرات عجیب و بزارن..
ما هم خوبیم دکترجان
پاسخ:
خداروشکر
سلام
اونکه زندگی نیست که فقط زنده موندنه
پاسخ:
خب تفکر هرکسی فرق داره
پس خدا شما دوتا رو برای هم دیگه نگهداره
پاسخ:
خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی