روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

هیچکس مراقب سایه ها نیست

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ
درمن اواز زنی ست که درباوری سخت مرده اند درغیرتی که درخانه خاک خورده در عشیره ای که زیبایی اسب ها ازلبخندهای زن بیشترجلوه داشت پنجره راباز میکنم حواسم را پرت میکنم بین شلوغی شهر تنهایی کفشش را میپوشد کیفش رابرمیدارد میرود سرکار برمی گردد به سیگارش پکی عمیق میزند قرصش را میخورد و تخت میخوابد تنهایی یک زن است برای تنهایی ام میزی رزرومیکنم درکافه ای شلوغ این سوی میز منم انطرف زنی که بی شک عاقل نیست صدای تلویزیون را کم کن وبه من بیشتر از گوینده خبر گوش بده چه خبری بزرگتراز اینکه دلم برایت تنگ شده است درست اندازه ی مهربانی ات از تو دورم وتوبه اندازه ی دلتنگی ام دورتر از تمام مهمان ها درعکس ایستاده ای وکالت میدهم به مردی که قراراست لهجه ی عربی اش مرادرقاب عکس کنارتو بنشاند من بلوطم واتش گرفتنم حتمی ست وقتی خوشبختی ام رابا مردی قسمت کردم که ظرافت دستهایم را نمیفهمید وخانه رابا جنگل اشتباه گرفته بود بدون اجازه بیا به دیدنم که اینهمه سال من هم بدون اجازه دوستتداشتم صدای من به تو نزدیکتراز دستهایم بود وقتی پشت فرمان ماشینت نشسته ای وگریه میکنی تمام طول راه را توباید خیلی وقت پیش از مردنت ازاین شهر میرفتی درست قبل از عاشق شدنت درست قبل از خرید حلقه ی ازدواج اجازه بده زیبایی ام راترک کنم وانقدردوستت داشته باشم که به زنی دیگر فکر نکنی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
زیرزمینی

نظرات  (۶)

۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۲۰ ساخت وبلاگ
سلام

وبلاگتون خیلی عالی و زیبا هست.

پیشنهاد می کنم از سایت های زیر هم دیدن کنید.

ساخت وبلاگ حرفه ای
http://parsablog.com

تبادل لینک رایگان
http://bloglinks.ir

با تشکر
عزیزم تا حالا یه لیست جالب از متنوع ترین وبلاگ ها رو داشتی؟ می خوای ببینی؟ کافیه بهم سر بزنی
قشنگ بود ولی کاش اسم شاعرشم مینوشتی مجو نشم با گوشی زوم کنم دنبال اسم!
پاسخ:
الینا نریمانی ببخشید زحمت افتادی شما که اپل باید دست بگیری با اپلم که این کارا راحته
نه همون سامسونگ دارم. جالبه اینجا وبلاگت و کلا بلاگای میهن بلاگ تو کامپیوتر باز نمیشه
پاسخ:
ااا اره خواهر منم به همین مشکل خورده بود. از بلاد کفر سایتای ایرانی باز نمیشه
خدا رو شکر فعلا با گوشی باز میشه
پاسخ:
بعله خدارو شکر
Hi friends, its enormous post on the topic of cultureand
fully defined, keep it up all the time.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی