روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

مشکلت چیه؟

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ
گفت دردت چیه؟ گفتم هیچی مثلا اینکه چرا هوا گرمه؟ مثلا اینکه چند سال دیگه واقعا با بحران اب چجوری باید زندگی کرد... درد من اینه که چرا نمیتونم مریضامو راضی کنم... چرا اینهمه کتاب جذاب و نخونده دارم ولی حوصله خوندن ندارم... خیلی مسخره است ادم دلش بخواد گریه کنه ولی هیچ دلیلی برای گریه نداشته باشه؟ گفت مسخره تر از این نشنیدم خندید و گفت دیگه چه مشکلی داری؟ هیچی مثلا چرا لاغر تر نیستم چرا خوشگل نیستم چرا اخلاق بهتری ندارم... چرا دوستی ندارم که باهاش درد دل کنم سفر برم بخندم باهم شکست عشقی بخوریم و مدام درموردش حرف بزنیم و اب غوره بگیریم مشکل من اینه وقتی روماتو لوژی میخونم تمام مفاصلم درد میگیره میخنده و میگه واقعا؟ میگم اره میگه دیگه چه مشکلی داری؟ میگم مثلا اینکه چرا ن و شوهرا دوست داشتناشون تموم میشه... مثلا نگرانم اوضاع ابجی و شوهرش چطوره اون سر دنیا... مثلا مشکلم اینه که خواهر زاده هیچ وقت خالشو نمیشناسه... حالا انگار چه تحفه ای هستم... مشکلم اینه که هیچی خوشحالم نمیکنه... کسی بغلم نمیکنه... معدم درد میکنه و سیگار نمیتونم بکشم مشکلم اینه که داداش واقعیتو تف میکنه تو صورتم... میگه توکه با یه اینترنی بیخودی افسرده شدی خب با رزیدنتی کارت به خودکشی میکشه میگه باید خوشحال تر باشی و بیشتر بخندی میگه خب راس میگه بیشتر بخند میگم میدونی به نظرم تو هم یه ادم الکی خوش مسخره ای؟ دلیل هیچکدوم از خنده هاتو و حرفاتو نمیفهمم میگه پریودی؟ میگم نه چند روز مونده چرا؟ میگه پس اشکال نداره گریه کن خیلی زیاد و الکی... میخنده متنفرم از خنده هاش و این هرمونای مسخره تر... تمومی نداره انگار
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۳
زیرزمینی

نظرات  (۱۷)

من حالتو درک میکنم. این هورمون های لعنتی که ناگهان یه پرده سیاه میکشند روی تمام افکار آدم. خیلی سخته.
۱۴ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۰۳ پریزادم آدمی زادم
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی دارید آیا دوست داری وبلاگت را به هزاران کاربر اینترنت معرفی کنید

همین امروز لینک خود را ثبت کنید تا 1000 بازدید رایگان فقط تا آخر سال دریافت کنید
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۰۶ ربولی حسن کور
سلام
بیشتر به حرف زدن با یه دوست خیالی شبیه بود درست حدس زدم؟
پاسخ:
سلام. دقیقا
وقتی میخنده باید میزدی تو گوشش
پاسخ:
اره خداییش حقش بود جفت پا برم تو شکمش
سلام
به جز مسائل خانوادگیت دقیقا مشکل منم همیناست:(
پاسخ:
سلام
سلام.

"مشکلم اینه که خواهر زاده هیچ وقت خالشو نمیشناسه" هعییی چ زمانه ایه! میبیند! آدم بستگانشوهم نشناسه!
پاسخ:
سلام. خب دیگه فاصله های طولانی رو گاهی وقتا تکنولوژی هم نمیتونه روابط قوی بسازه. هنوزم از دل برود هر انکه از دیده برفت
راستی خانم دکتر مگه بعد از6 سال دوره و پایان نامه شما طرح ندارید؟
پاسخ:
بعد از 7وبعضی دانشگاها هشت سال پایان نامه و طرح داریم. بله داریم
6ونیم و7سال شنیده بودم ولی 8 نه.
پاسخ:
بعضی دانشگاها 8 ساله
بزرگترین مشکل اینه که کسی نیست که باهاش حرف بزنی و بعدا پشیمون نشی
پاسخ:
اینم مشکلیه. ولی من هست فقط نزدیک نیس
خانم دکتر ببخشید این هورمونای مسخره باز چیه دیگه؟
مگه هورمونا چکار میکنن؟
الان باخودتون میگین ای بی سواد
خب زیاد شنیدم ولی دقیق نفهمیدم
پاسخ:
خب من نمیدونم شما اقایی یا خانم ولی هرمون های پروژسترون و استروژن که سی. کل خانم ها رو میسازه معمولا توی روحیشون هم اثر میذاره
من امروز قوی نیستم. چکار کنم؟
من امروز قوی نیستم. چکار کنم؟
پاسخ:
هیچی. کاری از دستت برمیاد؟ اگه نمیاد پس سعی کن قوی باشی. یاامروزو قوی نباش ولی فردا دوباره سعی کن
سلام اولا
دوما آپ کنید خانم دکتر آپ
سوم الان میگین ای کوفت آپ آپ راه انداختی:)))))
چهارم حال درسا چطوره؟
پاسخ:
اولا سلام دوما چشم سوما بدبختم با این درسا از همه چی دارم میزنم که بخونم وتوفکر توقف طرح افتادم
میشه از طرحت بزنی؟
خب پس بزن
پاسخ:
چیو بزنم
کانال نمیزنید؟ ها چیه من دلم خوشه؟:))))
پاسخ:
نه فعلا بعیذه
برای درستون از طرحتون بزنید البته اگه میشه.
کانال بزنید خب دو طرفه نه یه طرفه. یه طرفه عذاب آوره آدم هی میخواد حرف بزنه نمیشه مثل زندانیا نیشه
پاسخ:
فعلا که نمیشه
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۴ یک خواننده وب
سلام .
دست نوشته های جالبی دارید در مورد معده درد شما می توانید از دم نوش بابونه بصورت ناشتا استفاده کنیدبه مدت دو هفته همچنین می توانید در اپارات دکتر کرد افشار یک ویدؤو طب سنتی درمان معده درد دارن سرچ کنید قطعاموثر هست
پاسخ:
سلام نننون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی