روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

مداد رنگی

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ق.ظ
کاش یه نفر یه مداد رنگی 120تایی با این جعبه خوشگلا برا من میخرید بعدم هیچکس نمیگف اینا که به درد نمیخورن... بعد من هی جزوه ها و کتابامو باهاش رنگ میکردم خیلی دوست داشتم برم کلاس نقاشی یا یاد بگیرم از روی کتاب خودم تمرین کنم... ولی حالا که درس میخونم واقعا وقتی برام نمیمونه... شاید قبل از مرگم یه روزی وقت کنم ویولن و نقاشی یاد بگیرم پی نوشت:یه مدل مداد رنگی فایبرکاستل دیدم 120تایی95تومن ولی تهرانه. 15تومن هزینه ارسال باید بدم. بعدم بخرم مطمینم همه میگن چرا انقدر پول دادی بالای اینا وقتی خودت مداد رنگی داشتی. سه سری مداد رنگی24تایی از بچگیم تا الان هی روی هم جمع شده دارم وبرای جزوه هام استفاده میکنم... ولی بازم دلم میخواس. ای تف به این زندگی چراما پولدارنیستیم چرا تهران نیستیم ووووی نه خدایا غلط کردم شکرتتتتت اصلا مداد رنگی چیه ولی خداییش خدایا یه توانایی خر کردن بهم میدادی حداقل یکیو خر میکردم که پولدار بود هی ات و اشغال برام میخرید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۱۳)

ملت چقد مرفهن مداد رنگی 95 تومنی آرزو میکنن :(
هعی خدایا یه دوز دختر زیر همین پست بهمون عنایت بفرما

-آمین حضار-
پاسخ:
جدیدا خیلی میشنگیا
"ای تف به این زندگی چراما پولدارنیستیم چرا تهران نیستیم"
خانم دکتر شمام؟؟؟!!! نگو آره که باورم نمیشه اصلا نمیشه ها؟
مگه همه چی پوله چی؟ بعضیا پولدارن ولی فقط پول دارن.
منم با مدادرنگیای معمولی کتاب و جزوه هامو رنگ میکنم.
پاسخ:
100تومن مدادرنگی که خیلی پولداری نیس. تازه اگه میدونستم بعدا کسی بهم غر نمیزنه که خودم میخریدم. معلوم همون بالایی است که کامنت گذاشته. لنگه خودته
حالا ما که فعلا وضعمون از تو خیلییی بدتره. ولی اگه از ما هم قبول میکنی برات میخرم.
پاسخ:
عاقا من هدایای شما رو همه روزه پذیرا هستم
اگه100 تومن پول زیادی نیست واسه یه بسته مدادرنگی پس چرا آرزوی یه خر پولدارو میکنی که هی از اینا برات بخره؟
اگه100 تومن پول زیادی نیست واسه یه بسته مدادرنگی پس چرا آرزوی یه خر پولدارو میکنی که هی از اینا برات بخره؟
اگه100 تومن پول زیادی نیست واسه یه بسته مدادرنگی پس چرا آرزوی یه خر پولدارو میکنی که هی از اینا برات بخره؟
پاسخ:
خب چون اگه خودم بخرم بقیه غر میزنن که برا چیت بود بعدم این حالت طنز داره. واسه خریدن یه کادو 100تومنی برا کسی لازمم نیس خیلی ادم پولدارباشه
ان شاءالله تو هم یه روزی یکی رو پیدا میکنی که برات از این چیزا میخره. مدادرنگی مورد علاقه ی من خیلی گرون بود، دلم نمیومد بخرمش. بعد از سالها همکلاسی برام خرید. نمیدونی با دیدنش چقدر ذوق زده شدم. الان دلم نمیاد ازش استفاده کنم( زیرپوستی پز دادما)
پاسخ:
پز ندادی فخر فروختی خخخخ خوش بحال شما و اقای همکلاسی که هرروز دل مارو اب میکنی. چشم بدازتون دورباشه و باهم کلی خوشبخت بشین برخلاف قواعد جامعه
کی گفته بدرد نمیخوره؟ عجبا
پاسخ:
خب مگه من نقاشم که انقدر مدادرنگی بخوام؟
قربون اون دل کوچیکت بشم. صبر کن ببین تو هم تا چند سال دیگه عشقولانه هاتو مینویسی و اونوقت ما کلی برات ذوق میکنیم. من که مطمئنم.
نه فقط پز دادم. اگه مدل و قیمتش رو بگم اونوقت میشه فخرفروشی تازه همکلاسی اینو برام خریده که براش یه پرتره از خودم بکشم منم که هی از زیرش در میرم.
پاسخ:
همین الانم سنم از عشقولانه گذشته چی برسه به چند سال دیگه. ولی دارم خودمو میسازم. درس و کار دلگرمی بزرگیه که بقیه چیزای زندگی یادم بره. اخه مشکل اینجاس که من نقاشیم بلد نیستم فقط از چیزای رنگاوارنگ خوشم میاد
اصن: "به من گفتن خفه شو"

-ژان ژاک روسو-
پاسخ:
فازت چیه پسرم
کامنتم کو؟
پاسخ:
کدوم کامنت؟
یه سوال دارم رخساره جان : شما کدوم قسمت از جزوه رو با مداد رنگی میکشی ؟متن جزوه رو یا جزوه ات رو رنگ می کنی ؟

‌خیلی از چیزایی که ما دوست داریم بخریم تو زندگیمون میشه دلخوشی و کلی اثر مثبت تو روحیه مون داره شایدم قیمت گزافی هم نداشته باشه که نتونیم بپردازیم ولی خب چون دیگران بعد روانی ماجرا رو نمی بینن میگن خب مثلا این همه پول دادی که چی ؟ توصیه ام اینه که بخری و استفاده کنی ولی رسما نشونشون ندی که بگی این تعداد خریدم به این قیمت ! اینجوری هم که میگی اونقدر مداد رنگی داری که نتونن متوجه مداد رنگی های جدید بشن .... بالاخره یه زیر تختی جایی هم هست که مداد رنگی ها رو بذاری زیرش گاهش یواشکی استفادشون کنی !!! یا ریز‌ریز جاسازیشون کنی جایی !

‌یه روزی میرسی به ۸۰ سالگیت این روز اطرافیانی نیستن که بخوان تو رو بابت مداد رنگی خریدن کنترل کنن ولی اون روز دیگه ذوق و توان مداد خریدن و دست گرفتنش رو نداری‌... اون روز میگی کاش همون بیست و اندی سالگی خریده بودم رو دلم نمی موند و یه عمر با فکر داشتنش سر نمی کردم برای حرف مردم !!

الان میان منو میگیرن میبرن به جرم اغفال دخترمردم در راستای پنهان کاری ِ بی ضرر :)))

‌یه نکته ی دیگه : یه جایی میخوندم : صد سال پس از مرگتون کسی شما رو نمی شناسه و به یاد نمیاره و تشویقتون نمی کنه به خاط‌ر این که باب میل حرف دیگران زندگی کردید پس جوری که دوست دارید زندگی گنید :)
پاسخ:
باریکه کلا حرفه ای هستی در زمینه خلاف ها... خخخخ خب باید باپست بخرم میاد در خونه میبینن... البته خودمم خسیسیم میادا... ولی بعله شما کاملا درست میگی قسمتای مهم متنو که بقیه مارکر میکن من با مداد رنگی رنگ میکنم
دوستی ٬ همکلاسی ٬ خَیِّری‌چیزی هست که بشه ارس‌ایشون رو داد نیاد در خونه:))
‌ولی خب کلا اگر بحث زور اچمدن یا ارزش‌نداشتن نسبت به کاربرد و قیمت هست که بحثش جداس :)))
پاسخ:
چی بگم والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی