روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

قوی باش

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ق.ظ
هنوز خیلی خیلی زوده برا جا زدن... حتی یک ماهم نشده... به هیچ چیز دیگه ای فکر نکن... هیچی مهم نیس نه ازمون نه نتیجه نه هدف نه هیچ چیز دیگه ای... فقط بخون و ادامه بده... باید ادامه بدم... جا نزنم... به هیچی فکر نکنم... اقیانوس راه انداختن تو دلم بسه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۲)

کیا اقیانوس راه انداختن تو دل خانم دکتر ما؟
قوی باش ببین مثل من .
درستو بخون سال دیگه ان شاءالله همش کشیک باشین هی پاهاتون درد بگیره:)))
پاسخ:
قوی میشم...با تمم قدرت فقط درس
درکت میکتم
لحظات قشنگیه اتفاقا با همه استرسهاش:)
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی