روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

28 ابان

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ق.ظ
پنجشنبه رو پیچوندم نرفتم سر کار جمعه رو که خونه بودم امروزم. که تعطیله...و من فقط لش کردم...حتی مثل ادمم درس نخوندم با وجودی که کلی برنامه داشتم ولی نخوندم...از سختی درسا کلافه شدم دیگه دوسم ندارم سر کار برم ...دوس ندارم درس بخونم...فقط دوس دارم تنبلانه تو خونه لم بدم...اصلا من باید زن خونده دار بشم...شاغل بودن به درد من نمیخوره پی نوشت:ما دخترا همیشه عاشق اونی میشیم که بیشتر ادا های عاشقانه برامون در میاره بیشتر شعر میخونه بیشتر گل میده بیشتر سوپرایز میکنه و بیشتر دروغ های عاشقانه میگه تا کسی که واقعا عاشقه و نمیکه و نشون نمیده...و این چرخه احمقانه هربار تو همه دخترا تکرار میشه و ادم های درست کنار گذاشته میشن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۳)

کوالا شدی ها
پی نوشتت !
واقعا همینه .... من خودم ادمی ام که اگر کسی رو دوست داشته باشم ترجیح میدم به جای گفتن , ثابت کنم با کارام ولی هر چی فکر می کنم دوست ندارم ادمی در مقابلم باشه که در سکوت علایقمو پیگیری می کنه .....
پاسخ:
خب ولی معمولا اون ساکته اون بی سرو صداه اون هیجان کمتره بیشتر راست میگه...حداقل تجربه من این بوده
منم اینقدر دوس دارم کلا خودمو به لش طوری بزنم و ول بگردم که نگو
البته سربازی هم عالم خودشو داره که تف بهش
بگذریم
زندگی خرج داره که قطعا خودتم میدونی و یه چی دیگه
واسه ی مستقل شدن و اعلام استقلال اولین قدم بدست اوردن استقلال مالیه
چرا مرد خونه دار نداریم؟
واقعا چرا
پاسخ:
عاقا من از الان از جمعیت مردان خانهدار حمایت میکنم...واقعا خستم و میتونم بقیه خسته ها رو درک کنم
۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۶:۴۸ معلوم الحال
هعی بابا
پی نوشتت جیگرم رو سوزوند
پاسخ:
اینجوریاس دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی