روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

27 دی

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۴ ق.ظ
بعداز کلی کتاب و وسیله نقاشی خریدن...حالا ویر هنر یاد گرفتن گرفتم...کلاس بافتنی و قلاب بافی و عروسک بافی حرفه ای...دوستان میدونن که خودم اینا رو بلدم... یعنی امتحان خیلی داره فشار میاره دیگه؟ 2_بهم گفت با این لباس در جذابترین حالت ممکنی...و من دیگه هیچوقت اون لباسو نپوشیدم 3_نشسته بود جلوم سیگار میکشید...میگفت تو سرما سیگار میچسبه...میگفت دهنم از تلخی مزه زهر مار میده... گفت میدونی بزرگترین حسرتم چیه؟...سرمو به نشانه منفی تکون دادم گفت باید اونروز میبوسیدمش...بوسه ها خیلی وقتا سرنوشتو عوض میکنن 4_اوایل شروع به کارم بود...یه روز بد...یه روز شلوغ و مریضی که اومده بود بزنم و من فرار کرده بودم...خلاصه با چشمای پر از ترس و یه مترگود رفته...موهای پخش و پلا...تیپ ظایع اداری ...مقنعه یه متری زنگ زدم بهش گفتم ناهار مهمون من؟ نشستیم پشت میز...گوشیشو دراورده عکس پرو فایلمو دراورده نشونم میده میگه من زیرزمینی این شکلی دوس دارم...میخواستم اون اپلشو تو صورتش خورد کنم...دقیقا تو صورتش نه تو سرش...بیشعور توضیح:من یکی از. خوش عکس ترین ادمایی هستم که ممکنه دیده باشین و عکسام خیلییییی بهتر از خودمه و مسلما عکسی روی پروفایلم بود یه تیپ بیرونی نه اداری و باارایش کامل بود...شعور حرف زدن داشته باشیم لطفا 5_دیشب خواب میدیدم قبول شدم رزیدنتی و هی دارم کشیک میدم و بیخوابی...بعد من کلا مغزم 12 شب به بعد کرکره میکشه پایین و کار نمیکنه...بعد مریض اومده بود و یهو ارست کرد و مرد...بعد صبح اتند اومده بود منو دعوا میکرد...منم شروع کردم گریه که بخدا خوابم مباد دارم میمیرم از بیخوابی....اتنده بدتر دعوام میگرد...هیچی دیگه ماه دو رزیدنتیم رفتم انصراف دادم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۳)

بشین درست رو بخون بچه
2 - مشکلت با اون جمله چی بود؟
پاسخ:
گفتم برا بعداز امتحان نه الان...ولی فوق العاااااااده لوس شدم 2_هوم...نمیدونم
خخخ من برعکس تو خودم به مراتب بهتر از عکسامم
عکس که می گیرم پوکر فیس نگاه می کنم یا خودم میگم این دیگه کیه ؟!
پاسخ:
دیگه ما خوب گول زنکیم...از دار دنیا همین یه شانسو اوردم
یکی از دوستام زنگ زد بهم گفت تو تکمیل ظرفیت طب اورژاتس ولایت خودمون قبول میشه . بعد از 45 دقیقه مشاوره به این نتیجه رسید که بخونه بعد از دوماه انصراف بده
یه همچین مشاوری هستم من
پاسخ:
خسته نباشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی