روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

28 دی

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ق.ظ
میگم اون پسر کوتاهه چشم و ابرو مشکیه خوشگله میگه کدوم همون جوش داره؟ میگم نه اون که متاهل بود...همون که خیلی قرمیومد میگه همون قد بلنده که مودش معلوم نبود؟ میگم نه بابا قد بلند کجا بود ولی اره مودش معلوم نبود...اون پسر خوشگله رو نمیگما میگه بابا میدونم اون که به دماغ عملی نخ میداد نه یه مجرد دیگه بود که چشم و ابرو مشکی بود خوشگلم بود مجردم بود که قدش بلند بود میگم نه کوتاه بود میگه نه بابا 180 داشت میگم خب 180 کوتاهه دیگه (بعضیا به خودشون نگیرن)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۶)

تایید میشه , 180 کوتاهه دیگه
پاسخ:
افرینن
بذار یه جوک بگم بخندی !
یکی از اشناهای خاله زنک یه پسر داشت 6 سال از من بزگتر بود
از بچگی من می گفت من به بابات گفتم تو رو به پسر من بدن ! پسرشم از عتیقه های روزگاره.... یعنی هیچ پوئن مثبتی نداره نه قیافه نه اخلاق نه شغل درست و حسابی نه حتی دیپلم !!!!!!!!!!دیپلم ردیه یعنی !
خیلی هم اعتماد به سقف هست خانم فامیل . پسرش هم خیلی قدش کوتاه بود (خودش میگه 170 قد پسرشه ولی مطمئنم زیر 170 هست) .
امروز داشت می گفت انقدر با پسر من ازدواج نکردی و بابات قبول نکرد که داره میره یکی دیگه رو بگیره ! مامانم برگشت گفت پسر تو تا زیر بغل دختر منه ! بعد خیلی جدی برگشته میگه نه فقط سه چهار سانت قد ایکس بلندتره از پسرم !!!
این داستان : اعتماد به سقف
پاسخ:
کلا ادما اینجوری وقتی یه ایرادی دارن جای اینکه متواضع تر باشن پررو تر میشن
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۴:۴۹ معلوم الحال
به نمایندگی از جامعه قد کوتاهان هم خانم X و هم خانم غریب رو محکوم میکنم.
اصن از قدیم گفتن آدم قدش بلند باشه اکسیژن به مغزش نمیرسه. قد باید کوتاه باشه. تامام!
پاسخ:
اره مامان بزرگ منم همیشه میگفت دراز بی عقل
محکوم شدنمون پذیرفته شد آقا معلوم .
هر کس با توجه به خودش می سنجه شرایط رو ولی در کل مهم نیست کی چجوریه ؟ چون تو دنیا هم مرد و زن قدبلند هست هم متوسط و .... بالاخره هر کس میتونه یه نفر روپیدا کنه که هم از نظر قد تناسب داشته باشن هم بقیه ی موارد . ناسلامتی 8میلیاردیم :)
۰۱ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۰۵ معلوم الحال
درود بر مادربزرگ گرامتون :)
@ ایکس: والا منم قصد توهین نداشتم. دیدم دارین فحش میدین گفتم علی الحساب اینو گفته باشم د:
فردا نیاید بگید تا زیر بغل منی حرف نزناااا !!! اون مال خواستگارتون بوده
شما رو جفت چشمای من جا داری از حیث احترام آقا معلوم , هر چی دوست داریدبگید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی