روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

نقطه کور

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ق.ظ
فیلم نقطه کور رو دیدید؟ یه جاش هانیه توسلی برمیگرده به فروتن میگه میدونی چرا زندگی ما هیچ چیزش درست نیس؟چون جای که باید وایسی و معذرت بخوای به جاش داد میزنی خب فروتن بعدش عذرخواهی میکنه حالا...تمام مردهای زندگی من این شکلی بودن...و من اگه مثل هانیه توسلی حرف بزنم با داد های بلندتری مواجه میشم...با تحقییر های بیشتر...یکی از دلایلی که زیرزمینی شدم همینه توی اون فیلم هانیه توسلی عشقی تو زندگیش داشت و مردی که گاهی میفهمه...ولی تو زندگی ما همیشه فقط زن های عاشقی بودن که زندگیو حفظ کردن...زن هایی که عشقشون ذره ذره تبدیل به نفرت شد و مردشون هیچ وقت نفهمید...چون قدرت فهمش رو نداشته...ولی ما زن هایی هستیم که یه شعله کوچیک عشق رو مخفیانه تو دلمون نگه داشتیم...این شعله بزرگ نمیشه ولی برای سوزوندن خودمون کافیه کاش انقدر دروغ نگیم و اگه کسی سکوت کرد فکر نکنیم از نفهمیشه...گاهی از قلب بزرگ ادماس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
زیرزمینی

نظرات  (۳)

عشقی که ذره ذره به نفرت تبدیل میشه... هعییی
پاسخ:
ارهههه
زیرزمینی جانم , حالت خوبه ؟
پاسخ:
نچ.از جمعه تاحالا هرروز یه خبر بد داشتم.کمر شکن.انقدر که میتونم الان به زندگیم پایان بدم دیگه...وطبق معمول مریض شدم
آیکون ِ بیا بغلم زیرزمینی جان .
پاسخ:
ای جان منی شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی