روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

29 بهمن

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ق.ظ
نشستم تو اتاق فکر کتابخونه...دارم فکر میکنم رفیق الان ماهی 10-12تا داره در میاره درحالی که من نصفشم نیست...بعد حساب کردم اگه من رزیدنت بشم حدودا ماهی 1.200 بهم میدن...4سال اگه همه چی هم ثابت باشه میشه سالی 15 تا و رفیق میشه سالی 130 تا که طی 4 سال برای من 60 تا وبرای رفیق میشه520 تا... هرجوری حساب میکنم درس خوندنم اصلا منطقی نیس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
زیرزمینی

نظرات  (۲)


10_12 ؟
اگر رفیقت مَرده مارو به هم معرفی کن ثواب داره
مهندسه احتمالا :)))
# پول دوست نباشیم
پاسخ:
نه خانمه و همکلاس بودیم
حیف شد ,شکست عشقی خوردم
پاسخ:
حیف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی