روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خواننده یا من روانیم یا تو

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ق.ظ
اهنگ خواننده نیمچه خواستگارو براش میفرستم میگم دوس دارم این اهنگو گوش میده و میگه بدم نیس زنش میشدیا میگم اره فقط من یه شوهری میخوام که سیبیلو هم بتونم جلوش ظاهر بشم یا بریم بیرون میگه اهههه پلشت کی رفتی ارایشگاه میگم فکرکنم 2 ماه پیش بود...سیبیل که همه دارن دختر اصلش به ریش داشتنه از این استیکرای سبز برام میفرسته و میگه همکارات و مریضات حالشون بهم نمیخوره؟ میگم نه میگه جدی؟ میگم اره عکس اخر اینستامو ندیدی؟ میره نگاه میکنه و میاد میگه نه معلوم نیس ریش سیبیلت پوکر فیس براش میفرستم و میگم اخه ریش و سیبیل ندارم روانی...فقط یکم ارو دارم که دیگه اونو همهههه دارن ماجرای دوم شروع میکنم غر زدن که امون نمیده و ده برابر بدتر از بدبختیا خودش میگه... میگم باشه بابا تو بدبخت من خوشبخت ...چه عادت مسخره ای پیدا کردیم ما ایرانیا میگه برو بابا چته که غر میزنی داری درستو میخونی دیگه میگم تو چته؟یاد عشق ازلی ابدیت افتادی که خودت ولش کردی؟خب خودت ولش کردی حالا هم خودت برو سراغش میگه همین یکارم مونده میگم برو فلوکستینتو بخور بابا میگه 6 ماهه دارم میخورم...حالا یه عکستو بده عشقم خیلیه ندیدمت عکسمو تو مرکز میگیرم و میفرستم میگه واااای زیر زمینی چرا این شکلی شدی....انگار سرطان گرفتی داری میمیری...دور چشمات سیاه و گود رفته...هپلی میگم یعنی از زمان اینترنی جراحیم بدترم؟ میگه باو خوب بودی اون موقع...قدی بده ببینم چقدر چاق شدی قدی عکس میگیرم پوکر فیس میفرسته و میگه بعد امتحانت رژیم و باشگاهو برو تو کارش میگم باورت نمیشه ولی تنها ارزوم خوابه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۹
زیرزمینی

نظرات  (۳)

یاد پیشی افتادم یه بار فیلسوف طور و جدی می گفت ایکس جون چرا ریش (!) نداری ؟؟؟؟
پاسخ:
اره یادمه نوشته بودی
هپلی کی بودی تو؟
برو سیبیلاتو لیزر کن راحت شو. دیگه هی آرایشگاه رفتن نداری!
البته ما که در تصاویر شما ریش و سیبیلی ندیدیم. شما عادت داری خودت رو چاق تر و سیبیلاتو کلفت تر ببینی
پاسخ:
اتفاقا تو تمام زندگیم همین یه مورد سیبیلو نداشتم فقط
شاید متوجه نشده ریش وسبیل کنایه اس از هنیشه تیشان فیشان نبودن و همیشه ارایش کامل نداشتن و همیشه اعصاب دلبری کردن نداشتن !
پاسخ:
نه بالاخره یه مویی هست ولی ریش و سسیبیل که ادم میگه یاد مردونه و کلفتش میوفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی