روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

23 اسفند

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ
بهداشت داره کم کم باهامون تسویه میکنه حقوقای عقب افتاده امسالو...سرهمین کم کم دلم داشت با بهداشت صاف میشد که امروز و دیروز انقدر مسئول مرکزمون اذیتم کرد که میتونستم برم با دندونام خرخره کثیفشو بجوم...ریزریزش کنم تا دلم خنک بشه...انقدر بهم زور گفت که میتونستم بکشم و فقط تحمل میکنم بخاطر مرخصی دم امتحان...وقول دادم امروز به خودم که تو اون یه ماه بعد از امتحانم خون کنم تو جیگرش و مرکزو اتیش بزنم...وقول دادم بخودم که وقتی متخصص شدم خون پزشکای عمومی شبیه اینو بکنم تو شیشه و از هر فرصتی برای تحقیر ادمای حقیری مثل این ادم استفاده کنم...انقدر عصبانی شدم امروز که از مغزم اتیش داشت درمیومد پی نوشت:یه جوری وبلاگا سوت و کور شده دم عیدی که ادم فکر میکنه تمام نویسندگان با یاراشون دارن چکار میکنن دم عیدی... پی نوشت:انقدر حرص خوردم امروز که تمام عضلاتم گرفته تکون نمیتونم بخورم...بازم خدا رو شکر تب نکردم پی نوشت:انقدر میترسم که جرات نگاه کردن به سوالات قطب تهرانو ندارم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۵)

۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۱۹ مهسا ایزدی
گرچه چشمانش دل ما را به یغما برده است
ارزش بردن ندارد آنچه از ما برده است....
مگه قطبیه؟؟!!
پاسخ:
پره انترنی منظورمه
آرام باش دخترجان
پاسخ:
سعی میکنم
گام های آخر رو محکم بردار زیرزمینی جان! ایشالا که حتماااا موفق میشی :-)
پاسخ:
ممنون عزیزم...ایشالل
۲۸ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۵۱ معلوم الحال
رفتیم سر زمین بیل بزنیم.
شمام حرص نخور.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی