روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دکتر دیووانه

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ
گفتم نه چرا نه؟ چون نمیخوام چرا نمیخوای؟ نیاز به دلیل هست؟ اره پسر خوبیه خونواده خوبیه توهم که دیگه بچه نیستی.اخه عیبش چیه؟ مگه باید عیبی داشته باشه.دلم نمیخواد یکم فکر کن از سن مادر شدنت میگذره مگه من کارخونه جوجه کشیم که به ملاکم فرصتم برای بچه دار شدن باشه هاهاها...ببین کجا زندگی میکنی بعد اداهای فمینیستی در بیار ادا نیس...نمیتونی مجبورم کنی اینجا ایرانه...ملاک ادما همین چیزاس...وقت برای بچه دار شدن ...سن کم...پول ...تحصیلات...چی میخوای دیگه من همه اینا رو دارم شوهر براچیمه؟ نگو که نمیخوای مادر بشی؟ مگه همه مادر میشن؟ نمیگم بهشون که جواب رد دادی و میری دوباره میبینیش تا یه دلیل قانع کننده بیاری پی نوشت:خب قبل از اینکه کسی بپرسه خودم بگم...جواب ازمون دستیاری اومد و دقیقا همونقدری که فکر میکردم افتضاح شد...باید بخونم برای اسفند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۸
زیرزمینی

نظرات  (۶)

ای ی ی! رتبه ها خیلی بد بود. ۲۰۰ تا بدتر از انتظارم.
پاسخ:
ایشالا که خیره
مهم نیست کی چی میگه. ادم واسه مادر شدن، حرف دیگران، واسه اینکه اون خواستگاره ادم خوبیه، واسه تنها نموندن ... واسه هیچ کدوم اینا ازدواج نمیکنه. حداقل ادمی توی موقعیت تو. تو همه چی داری، پس وقتی ازدواج کن که دلت واسه یکی رفته باشه، که فکر کنی میخوای تا همیشه یه بخش عمده ای از زندگیت باشه. بیخیال اینکه کی چی میگه. ادمایی که همچین استدلال و دلایلی واست میارن، زندگی خودشونو ببین. میخوای زندگیت شبیه اونا باشه؟؟!! اگه نه پس راه خودتو برو..
پاسخ:
با نظرت کاملا موافقم ولی اون ادما هم زندگی های بدی ندارن
سلام خانم دکتر عزیز فدای سرتون که افتصاح شد ایشالامیخونین بیس هم که از سال قبل دارین امسال عالی میشه.فقط در مورد ازدواج جسارتا میتونم بپرسم اگه همه چی اش اوکی هست چرا میگین نه؟قصدم اصلا خدای نکرده فضولی نیست اخه منم قبلا همش جواب رد می دادم الان سنم رفته بالا پشیمون شدم که کاش بیشتر بررسی می کردم
پاسخ:
نوشته ها مو زیاد جدی نگیرید
سلام ایشالا سال دیگه بترکونی
پاسخ:
سلام.ممنون
از سن مادرشدنت میگذره !!!! [آیکون کوبیدن سر به دیوار!]
ببخشید واقعا خدای نکرده قصد جسارت یا فضولی نداشتم
پاسخ:
ها؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی