روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

من پیش از تو

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ

اولش که شروع کردم بخونمش فکر کردم چه کتاب بیمزه و تکراری...این ههمه حجم کتاب از یه عاشقانه مزخرف و رقت انگیز تکراری...نمیفهمیدم چرا انقدر فروش کرده...ولی خیلی زود پیش میرفت و کتاب 500 صفحه ای خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم به وسطاش رسید و پایان تقریبا متفاوتی داشت...

کتاب درباره ویل پسر موفق که حالا قطع نخاع شده و رابطه اش با پرستارشه...حرفای جالبی توی کتاب زده میشه .و جمله ها تاثیر گذارن...ولی شاید برای کسانی که معلولیت های مشابه دارند نا امید کننده و نا مناسب باشه...چون تو اینترنت هم خوندم که معلولین خیلی بهش اعتراض کردن...ولی از نظری هم شاید برای درک ما از زندگی ادم های مشابه خوب باشه...

غم انگیز و تاثیر گذار

پی نوشت:دارم گند میزنم به دستیاری؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۷
زیرزمینی

نظرات  (۱۲)

سلام خوبین واقعا خوابم رو دیدین؟خیلی ذوق زده شدم حالا چیز بدی که نبود
پاسخ:
سلام.خواب دیدم تو خواهر یکی از دوستام درمیای .بعد به دوستم میگم گوشی رو بده به تو باهم حرف زدی.گفتی یه بچه سه ساله داری که خارج از ایرانه و بخاطر درست مجبور شدی اونو بذاری اونجا و خودت بیای ایران😂😂😂
راستی دو تا رشته تخصص هم بگین چی مدنظرتونه؟اخه تخصص ها که همشون خوبن.بگین دیگه
پاسخ:
ادمو میذاری تو رو دربایستی
اخه من جلوی یه متخصص چی دارم بگم
سلام چه خوابی😃بچه ۳ساله.نگفتین تخصص هایی که میخواین چیه
پاسخ:
خودت بچه دوس نداری؟متخصص اطفال؟!
خب باشه.میگم چون شما گفتی میگم وگرنه نمیگفتم.انقدر داغونن.البته فکر کنم قبلا گفتم
رادیوانکولوژی و طب فیزیکی🙈🙈🙈
من ،گند دستیاریت رو هم می خرم خانوم دکتر دوست داشتنی عشقم
اصن خوب می کنی کتاب غیر درسی هم می خونی
پاسخ:
والا
منم عاشق شمام خانم
من پیش از توو رو پارسال خوندم 
دوستش داشتم 
از عشقی می گفت که باعث پیشرفت توزندگی میشه و باعث شکستن چارچوب های فکری میشه 
پاسخ:
من پس از تو هم خوندی .؟
سلام رادیوانکولوژی و طب فیزیکی که جزو تاپ ترین تخصص ها هستن اتفاقا منم طب فیزیکی دوست داشتم قبول نشدم.ایشالا که قبول بشین همین امسال
پاسخ:
خب یکی از دلایل نابود بودن انتخابم همین تاپ بودنشه.بدون هیچ سهمیه ای یه جورایی بعیده قبول شدنم
ااره اونم خوندم 
جزییاتش تو ذهنم نیست فقط یادمه از خوندنش پشیمون شدم چون قشنگی من پیش از تورو تو ذهنم کم کرد 
پاسخ:
جدی؟؟؟یه جلد سومم داده هنوز من جدیده.حتما نخوندی نه؟
۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۴ معلوم الحال
هنوز کلی وقت داری. نگران نباش. تو میتونی
پاسخ:
ایشالا
سلام نه بابا چرا بعید باشه.حتما قبولین.مگه چی تون از اونایی که قبول شدن کمتره
پاسخ:
خدا کنه
سلام خسته نباشید خوب هستین یه سوال دارم دوره ی تخصص و عمومی هر کدوم دو سال طرح دارن


پاسخ:
بله
به نظرم همینجا در اوج با شخصیتا خداحافظی کن و سراغ من پس از تو نرو! 
امیدوارم اینجا دیگه موندگار بشی دختر...
پاسخ:
باش
۲۰ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۲۴ نسرین اسکویی
ممنون از مطالب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی