روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

97 روز تا دستیاری

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ق.ظ

دلم گرفته...چند روزه اصلا نتونستم درس بخونم...از یه طرف هوا خیلی خوبه از یه طرف درسا سخته از یه طرف وقت ندارم

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۸/۲۴
زیرزمینی

نظرات  (۴)

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی
آرام بخش لازم نداری؟؟
من برات ناراحتم واقعا
دوست ندارم این جوری باشی
یه کوچولو آرام بخش بهت تجویز بشه که به درسهات برسی با انگیزه 
من خودم آرام بخش ها رو دوس دارم
ببین من می دونم دکتر نیستم و اجازه نظر دادن ندارم ولی چون دوستت دارم می خوام حال بهتری داشته باشی عزیزدلم.می خوام با آرامش درس بخونی و نتیچه دیگه هرچی شد خیره
پاسخ:
سلام عزیزم.میخورم که...ولی کلا این شرایط در من نهادینه شده احتمالا...
نمیددنم چکار کنم واقعا انقدر که هیچی منصفانه نیست
یه روز میای و اینجا مینویسی که دستیاری رو شرمنده کردی💪😀
پاسخ:
ایشالا
آخ 
امان از این نهادینه ها
منم دارم
نهادینه های بد تو وجودم
پاسخ:
امان امان
سلام رخساره خانم.کاملا درک می کنم کاملا.ولی بعدا این قدر اتفاق توی این زندگی هست که ادم به این روزها غبطه میخوره من الان حاضر بودم کاش میشد برای دستیاری بخونم.چون الان خیلی مشکلات دارم.اصلا استرس نداشته باشین باور کنین مثلا خیلیها با کمتر خوندن ولی ارامش بیشتر نتیجه بهتری می گیرن.من برای دستیاری خیلی خوندم ولی نتونستم استرسم رو کنترل کنم امتحانم متاسفانه بد شد.اصلا به نایجه فکر نکنین فقط بخونین اصلا به عقب بودن ار برنامه هم فکر نکنین همه از برنامه شون عقب میفتن فقط مختص شما نیست.اشتباه منو تکرار نکنین ۵۰ درصد امتحان فقط ارامشه
پاسخ:
سلام.ممنون که گفتی .درست میگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی