روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

میدونی...

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ب.ظ

میدونی چند ساله هیچ کس بغلم نکرده و نگفته دوست دارم

امشب انقدر قاطی کردم که هیچ جوری نمیتونم جلو قاطی کردن خودمو بگیرم...خدایا کمک کن فردا به خیر بگذره

پی نوشت:الکی بیاین کامنت بذارین مثلا من عاشق شدم یا شکست عشقی خوردم

پی نوشت:یه جوری بعضی دوستام که اینجارو نمیدونن بعد از نوشته هام سریع واکنش میدن که حس میکنم اینجا رو میخونن و میدونن من کیم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
زیرزمینی

نظرات  (۴)

عزیزم درکت می کنم
من دچار بودم
و دچار یعنی عاشق
پاسخ:
خاک بر سر خرش که نمیاد منو بغل کنه از شکست عشقی در بیاره...والا
محاسبه کردم اگه سوار خرم بود تا الان باید میرسید. 
واقعا خاک بر سرش , از بس بی لیاقتن , اصلن کورن همشون ...
 
پاسخ:
واقعا...سوار خر نیس ولی مثل همون خر نمیفهمه
به نظر من که اگه بهش بگیم خر ،به خر طفلک بی احترامی شده
اصلا دانیاسور عوضی منقرض شده است بی شعور 
پاسخ:
یعنی مردم از خنده😂😂😂
دیدم هر چی بگم دوستان قبلا بهش اشاره کردن
بی لیاقت های در راه مانده :/
پاسخ:
والاااا😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی