روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

13اذر

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ق.ظ

دیشب خواب دیدم خواهرم اینا از اون راه دور اومدن ایران واسه یه روز(من و داداشم شرط بستیم که خواهرم کی میاد ایران)بعد میگه بریم بیرون رفتیم بیرون گفتیم بریم سینا تو سینما خسته شدیم زود اومدیم بیرون.گفت این فیلمای ایرانی مزخرفن...بعد ساعت 5 عصر میگفت بریم کباب بخوریم...گفتم عزیزم اینجا ایرانه مغازه کبابی خیلی زود باز کنه 7 عصره...گفت من 7 میخوابم نمیتونم...خلاصه انقدر گفت و حرصم داد که زنگ زدم به رفیق گفتم کجایی بیام پیشت...گفت اسمش یادم رفته و هی هر هر میخندید و میگفت من با فلانی و فلانی و بچه هاشونم منم گفتم اخه اونا چه ربطی به تو دارن اونم با بچه هاشون...که یهو دیدم از جلوم رد شد...گفتم وایسا منم بیام ...هنوز هی هر ره میخندید...

بعد همه این مکان ها بین همون چهارراه معروف خوابام از تهران و شهر غریب و مدرسه دبستانم و دانشگاه میچرخید...تازه جالبترش اونجا بود که خواهرم بچه کوچیکتره اش رو نیورده بود میگفت اخه هنوز شناسنامه ایرانی براش نگرفتیم

خلاصه که شلم شوربایی بود

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۱۳
زیرزمینی

نظرات  (۲)

چه خواب هایی می بینی :-))
پاسخ:
اره کلی چرت و پرت
عزیزم
من فکر می کنم چقدر ذهنت آشفته هست و اینا حاصل همون نگرانی های روزانه ات هست
منهم خیلی کم و بسیار به ندرت اینجوری میشم و بعدش که بیدار میشم خسته هستم انگار اصلا نخوابیدم.امغزم رفرش نشده.استراحت نکرده

پاسخ:
خوابای اخیرمو باید ببینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی