روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

14 اذر

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ق.ظ

دیشب خواب همسایمون رو میدیدم...دوباره میخواست مهمونی بگیره(انقدر که من هر اخر هفته استرس مهمونیای اینو دارم.بدبختی مهمونیم که میگیره انقدر م.س.ت میکنن که دم خونه بالا میارن یا تو کوچه عربده میکشن)بعد رفته بودم ازش بپرسم رشته ات خوبه یا بده(اخه رزیدنت سال 3 هست و رشته ایه که من خیلی دودل شده بودم تو تکمیل ظرفیت بزنم یا نه)بعد هی میگفتم من درس میخونم تا انقدر صدا نکنن

(از بس این چند روز از دست طبقه بالایی حرص خورم.اخه بیشعور ادم ساعت 3 شب وسیله تو خونه جابجا میکنه؟یا با دمپایی ابری رو پارکت راه میره؟یا هی تق وتق در کمد رو میکوبه...از مردم شهر محل طرح هست و انقدر بیشعور و دعوایی هست که حتی مدیر ساختمونم جرات نداره بهش حرف بزنیم.هرچند خودمون چند بار رفتیم در خونش که بابا بچت بچه اس نمیفهمه دیگه خودت چرا انقدر خری ولی کلا یاسین تو گوش خر خوندنه)

پی نوشت:راستی یه جایی خوندم اگه سعی کنید خواب هاتون رو به یاد بیارید حافظتون تقویت میشه

پی نوشت:امروز از سر صبح دلم میخواد بشینم زار زار گریه کنم...تو کتابخونم هی اشکامو قورت میدم

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۱۴
زیرزمینی

نظرات  (۲)

امروز دو تا رزیدنت یکی داخلی یکی بیهوشی ،اومده بودن کارای انصراف شون رو بکنن! بدبختا قیافه شون داد میزد به جنون رسیدن !
آخی... چه قدر خون دل خوردن واسه قبولی ارآن چه قدر سرخورده بودن😑
پاسخ:
چقدر وحشتناک...کدوم شهر بودی؟
قربونت برم 
هرچقدر دلت خواست اینجا بیا نق بزن.خی؟؟
ولی دیگه دلیه نتن(بچه گانه بخون یعنی گریه نکن)
پاسخ:
انقدر گریه کردم این مدت که تو کل عمرم نکرده بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی