روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بی تفاوت

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳ ب.ظ

میگه یعنی لوس تر از تو هم تو دنیا هست؟

میگم هرجوری حساب کنی نه نیست من سردم دارشونم

میگه خب بس کن دیگه

میگم خب ادم باید باید یه وقتایی گریه کنه غر بزنه...

میگه نه اخه مشکل تو از یه وقتایی گذشته با دائما رسیده

میگم اصلا خدا باید از هر ادم دوتا میساخت مثلا یکی از اونور به من وصل بود که هی بغلم میکرد قربون صدم میخرف هی میگفت تو خوبی بقیه خرن

قاه قاه میزنه زیر خنده بغلم میکنه میگه چشم رفتم اون دنیا به خدا میگم برات بسازه...عین یه پیرزن غرغرو شدیا

جدی میشه و میگه میددنی تو خل ترین ادم دنیا هم هستی

میگم نه چرا

میگه اخه عجیب اصرار داری به همه یه چیز بد از خودت نشون بدی

میگم یعنی چی؟

میگه مثلا یکی از دختر جلف بدش میاد تو جلوش میشی جلف ترین یکی از ادم مذهبی بدش میاد میشی مذهبی ترین یکی از الکی خوش بدش میاد میشی علی بیغم یکی از افسرده بدش میاد میشی بایپلار...چرا انقدر اصرار داری ادم بده باشی؟

میگم نمیدونم شاید اینجوری زندگیم هیجان انگیز تره

میگه اره نه تو هم کشته مرده هیجانی

میگم اره میدونم...ولی خودمم نمیدونم چرا اینجوریم...فقط اونایی که واقعا منو میشناسن میدونن واقعیم چجوریه اونا هم که از انگشتای دست فراتر نمیرن

میگه یادته گفتی یکی بهت پیشنهاد بازیگری داده ...واقعا به درد این کار میخوری

میگم نه بابا من اصلا نمیتونم ناراحت باشم الکی بخندم یا برعکس

میگه تو روانپزشکی به این حالت تو میگن خود تباهی

میخندم و میگم اصلا خودت گیر چه ادم خری افتادی...انقدر از من ایراد نگیر دوکلمه باهات درد دل کردما

پی نوشت:میگم دوس دارم برم از اینجا...میگه وسایلتو جمع کن گورتو گم کن برو

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۱)

شکسپیر میگه :
من همیشه خوشحالم،
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند …
زندگی کوتاه است …
پس به زندگی ات عشق بورز …

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی