روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دیوار

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۴۰ ب.ظ

حس اینو دارم که در کنار اینکه زمان خیلی سریع میگذره ولی زندگیم شده سکون...نگار یه دیوار بتونی تقویت شده باسرب(نمیدونم اینو کجا شنیدم)دور تا دورم باشه که نمیذاره تکون بخورمو ثابت همینجایی که هستم منو نگه میداره...فکر میکنم اگه مسلمون تر بودم که همه چیو ربط میدادم به خدا کمتر پوچ میشدم...گاهی فکر میکنم خوب بود میرفتم نپال تو معبد میموندم ده سال مراقبه میکردم و ریاضت میکشیدم و از اون لباس نارنجیا میپیچیدم دور خودمو پوزشن درخت یوگا رو میگرفتم و هی می گفتم اُممممممم

همیشه دوست داشتم بفهمم ادمایی که به این پوچی نمیرسن چجوری فکر میکنن!مثلا یکی مثل طیبه بیاد کلا طرز فکرشو برام توضیح بده...مغزش چجوری کار میکنه مسایلو چجوری میبینه کدوم مولکول میره تو کدوم سلول کدوم ماده میمونه تو سیناپس و چیزای دیگه...با چیزایی که جدیدا از نورو ساینس فهمیدم اینه که این کاریه که نورو ساینس لنجام میده فقط به نظرم این باید بالین و ازمایشگاه باهم باشه ولی چیزی که من شنیدم نورو ساینس فقط ازمایشگاهه

پی نوشت:خواب:دیشب خواب میدم تو دستشویی دانشگاهم!دستشویی تو زیر زمین بود...بعد دستشویی هاش بین هم دیوار نداره بعد تو دستشویی دوتا از دوستام که پارسال تخصص قبول شدن رو دیدم...بهشون گفتم اخرین رتبه قبولیشون چند بوده...بعد میگفتن که اخرین رتبه بدون سهمیه اشون 700 بوده!(برای اینکه عمق فاجعه رو بفهمین اینه که من فکر میکردم اخرین رتبشون باید حدود 1500باشه)هیچی دیگه رفتم تو دستشویی که چیز کنم تو خوابم و تو زندگی!بعد چون در یا دیواری بین دستشوییا نبود یکی دیگه هم اومد کنار من رو اون یکی دستشویی!بعدم موبایلم که اپل بود رو از روی توشه گیر برداشت و رفت!بعد منم اعصابم خرد شد رفتم بیرون که یکی از دوستای دوران دبیرستانمو دیدم که سهمیه داشت...بعد میگفت من بدون سهمیه غیر مجاز شدم با سهمیه همین رشته دوستای منو قبول شده...انقدر حرص خوردم که بیدار شدم(واقعا مسخره است چون چند بار دیگه هم خواب دستشویی که در و دیوار نداره رو دیدم!!!)

پی نوشت بی ربط:این چند روزه چند نفر چندتا کیس ازم پرسیدن و فهمیدم کلا علمم به درد عمم میخوره!(ایکون اون دختره که با دست میزنه تو صورتش)


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۴
زیرزمینی

نظرات  (۶)

تعبیر من اینه که شما از اینکه در دستشویی قفل نداشته باشه استرس می‌گیری! (مثل خودم :/)
پاسخ:
نه از این استرس میگیرم که دستشویی بزرگ باشه سنگش اون ته باشه که دستت به در نرسه درم خراب باشه😂😂😂
عاشقتم با جوابی که به کامنت این پست  دادی :)))))


این ته بودن سنگ واسه منم استرس زائه :))))
پاسخ:
😂😂😂همدردیم خواهر

سلام خانم دکتر دوست  دوست داشتنی

یه چی بگم

طیبه کلا تعطیله

مگه طیبه اصلا فکر هم می کنه؟

طیبه همینجوری در لحظه زندگی می کنه

پاسخ:
نگو اینجوری.عالیه مثل تو فکر کردن و زندگی کردن در لحظه

گهیچی دیگه رفتم تو دستشویی که چیز کنم تو خوابم و تو زندگی"

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


یعنی عاشقتم با این جمله ات صدتا بیشتر از قبل.خیلی باحال تشریف داری عزیزم

پاسخ:
اخه واقعا این چه خوابیه من میبینم؟دوستان قدیم در دستشویی...رون رتبه ها و سهمیه ها...واقعا باید چیز کرد تو زندگی
چقدر خوبه که تمام خواب هایی که میبینی با جزییات تمام یادت میاد من که صبحها از خواب پا میشم باید یه ساعت فکر کنم که خوابی دیده ام آیا ؟ 
اون که باید یه چیز کرد به زندگی رو هستم البته سیفون بعدشو یادت نره که بکشی :)) 
دونت ووری میگذره تمام این روزها !!!
پاسخ:
اخه توالتش در و دیوار نداشت سیفونش کجا بود😂کلا صحرایی بود احتمالا چاه هم داشت جای فاضلاب...اره من هر شب خواب میبینم همشونم یادمه.روزایی که نمینویسم یا براخودم مینوسم یا دیگه انقدر زشتن که کلا نمینویسم وگرنه از هر 10 روز من 9 روز خواب میبینم
عه من فکر کردم توالته مجهزه فقط درودیوارنداره ! یعنی آفتابه هم نداشت ؟!!!
پاسخ:
از این شیر قدیمیا داشت که یه شیلنگ سفت زرد داشتن که همیشه رو زمین افتاده بود اب میدادا...از اونا داشت که به سنگم نمیرسید😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی