روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دوست

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۳۵ ب.ظ

دیدین بعضیا هستن که ادم همینجوری الکی خیلی دوسشون داره؟دوست داری باهاشون دوست بشی بیشتر حرف بزنی بیشتر وقت بگذرونی...هیچ ربطی هم به جنسیت اون ادم نداره...

من چند تا از این ادمای خیلی دوست داشتنی و جذاب تو زندگیم دارم که البته هیچکدوم هم شهر زادگاه نیستن...و وقتی پیامشون میاد رو گوشیم یا زنگ بهم میزنن شیرجه میزنم رو گوشی...تو کم وقت ترین و بی حوصله ترین روزهای زندگیمم اصلا روزم ساخته میشه با این ادما...ولی همه اون 4یا 5 نفر که این حسو بهشون دارم یا سرشون تو زندگی خودشون انقدر شلوغه یا دوستای خودشونو دارن یا من براشون اونقدرا هم ادم جذابی نیستم...

بعد نکته جالب ترش اونجاس که مثلا از هر ده دفه ای که زنگ میزنن یا پیام میدن یه بار میگم بذار دیر جواب بدم تا تابلو نشه😂😂😂یعنی انقدر نابودم....ولی خب اینکه هرکسی زندگی خودشو داره کاملا قابل درکه و توقع من حتما زیاده

ولی خواستم همینجا بگم که اون 4 یا 5 نفر عاشقتونم و هرشب قبل خواب میگم خدایا شکرت که این ادما تو زندگیه منن هرچقدر ازم دور باشن و وقتی برام نداشته باشن...یکیش رفیق که هر چند وقت یبار یهو بهش پیام میدم عاشقتم دوست دارم بعد اون شکلک خنده میفرسته میگه چرا میگم واسه اینکه فکر نکنی فقط اون زید عنترت میتونه بهت بگه دوست دارم بعدم اون شکلک خنده میفرسته و میگه منم عاشقتم دیوونه(هر چند وقت یبارم تاکید میکنه که این زید من خره یهو جلو اون اینجوری نگی دوست دارم فکر میکنه ما هم بله...هرچند چند بار جلوی زید پاستوریزه اش فحش های ناموسی دادم که دیگه تقصیر رفیق بود نه من)

پی نوشت:دبیرستانی که بودم یه تکه کلامی بین همکلاسیا مد بود که وقتی میخواستیم بگیم یه چیزیو خیلی دوست دارم میگفتیم انقدر خوب بود که باهاش عروسی کردم!منم این 5 تا دوستمو خیلی دوست دارم انقدر که دوست دارم بغلشون کنم و باهاشون ازدواج کنم😂که البته مسلما نمیتونم اینو به خودشون بگم چون اونایی که مونثن فکر میکنن خلم و اونایی که مذکرن فکر میکنن بهشون نظر دارم😂

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۴
زیرزمینی

نظرات  (۶)

۱۴ دی ۹۷ ، ۱۹:۴۰ بهاردخت ..
😊😊🙂چه خوب! 4 یا5 نفر!! آقا خوش بحالتون
برسه اونروزی که ماهم شکر کنیم بخاطر داشتن رفقای خوب

پاسخ:
خودشون نمیدونن البته به جز رفیق به بقیشون نگفتم چون حتما فکر میکنن خلم...تازه بشتر وقتا دوس دارم محکم محکم بغلشون کنم...وقتایی که یه چیزی میگن یا یه کاری میکنن که خیلی حال میکنم...شاید تو هم یه رفیق اینجوری داری که روش نمیشه بگه
۱۴ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۰ بهاردخت ..
شاید!
سلام خوش به حالتون واقعا که ۵تا دوست خوب دارین.من که یکیش رو هم ندارم
پاسخ:
سلام.اره واقعا خدارو شکر خیلی شانس اوردم
میدونی همین جوری الکی هم نیست دوست داشتنشون 
بعضیا ذاتا حس و انرژیشون فوق العاده خوب و مثبت ِ 
مثلا حتی اگر یه غریبه باشی و فقط یک ثانیه با این ادم ها رو در رو شی حتی بی هیچ حرفی لبخندشون یا نگاهشون روز ادم رو می سازه

پاسخ:
اره واقعا درست میگی

ببخشیدا

می مُردی منم می ذاشتی تو شیشمی ..نه هفتمی ..نه اصا دهمی

منم تو زادگاهت نیستم و بقیه خصوصیاتی که نوشتی رو دارم گمونم

دیشب هم راجع به مساله ازدواج با هم صحبت کردیم

حالا قَبلتُ

پاسخ:
اتفاقا دیشب به طور غیر مستقیم اشاره به همین مسئله داشت که شما جز اون 5تایی که روم نمیشه بگم🙈
سلام سلام
خانوم دکنر خوابات خیلی بامزن قشنگ میشه فیلم سینمایی ساخت باهاشون 
پاسخ:
از کینه ای که از اون ادمایی که باسهمیه قبول میشن اره ولی از دستشویی بی در و پیکر فکر نکنم بشه فیلم ساخت😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی