روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خواهر

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

انقدر دلم برات تنگ شده که دارم فکر میکنم با این وضع دلار هم که شده برم ترکیه دنبال ویزا و بعد سفربه کانادا...دوس دارم بشینم حرف بزنیم هرچی از دهنت در میاد بارم کنی عصبانی بشم هرچی از دهنم در میاد بارت کنم بعد بشینیم گریه کنیم...اخرم من شوهرتو فحش بدم بعدم ول کنیم بریم بازار...

نمیدونم اونجاهم ادما وقتی عصبانی و ناراحتن میرن بازار یا نه؟کاش یه روز مادر نبودی زن نبودی فقط خواهر من بودی...کاش بغلت میکردم همونجوری های های گریه میکردم اخرم تو کلی دری وری بارم میکردی...سی و چند سالگی خیلی زود نیست برای همسر بودن و مادر بودن؟ .. .کاش یه روز فقط بخاطر من فقط خواهر بودی...این روزا چقدر شبیه مامان شدی

پی نوشت:دیشب یا هزارتا زبون بهش گفتم دلم میخواد باهات درد دل کنم به شرطی که حالمو نگیری...نمیدونم نفهمید ویا فهمیدو نذاشت حرف بزنم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۰
زیرزمینی

نظرات  (۶)

حستو میفهمم،منم یدونه خواهر دارم که اونم ازم دوره...اتفاقا منم میخواستم راجع بهش یه پست بنویسم..
اصلا وقت نشد باهم بریم بگردیم،بریم سینما،بریم کنسرت،تا من بزرگ شدم اون رفت دانشگاه بعدشم که ازدواج:|||
خواهرا وقتی ازدواج میکنن دیگه همون قبلیه نیستن،خانم میشن😂😐😐
پاسخ:
ادم واسه بچگیاش دلش تنگ میشه
عزیز من......
حالا هرچی هم بار نکنید .گناه دارید 

پاسخ:
خب اون زمان که من بچه بودم من بار اون میکردم بعد دیگه اون که از 29 گذشت بار من میکرد
عزیزم خواهرت یه مادر هستش و با دغدغه های ذهنی خودش ! تو تکونی به خودت بده , تو برو پیشش , مثل کوالا چسبیدی به این مدل زندگی ! تو به عنوان یه فرد مجرد رفتن راحت تره یا خواهرتون با داشتن همسر و دو اولاد ؟ 
پاسخ:
وااااای چقدر منو دعوا کردیییییی!!!حرفت قبول اگه قیمت دلارو هزینه رفتن و چیزای دیگه رو درنظر نگیریم که نمیگیریم....ولی منظورم اینا نبود...منظورم این بود که نمیتونیم باهم حرف بزنیم که اونم بخاطر مادر و همسر بودن خواهرم کاملا قابل درکه و من حرفتو قبول دارم...هوم...نمیدونم شاید فقط غر زدم...شایدم فقط غرغرو شدم...شاید چسبیدم مثل انگل به این زندگی مزخرففم...حرفاتو کاملا قبول دارم...ولی باهام دعوا نکن گناه دارم...فقط نفهمیدم مثل کوالا به کدوم طرز فکرم چسبیدم؟؟
ای جانم , یعنی حرفام انقدر خشنمناک بود 😐 طلب عذر 😀
مثل کوالا به طرز فکرت نچسبیدی به این مدل زندگی کردن , اینکه به قول خودت نق بزنی برو تو اینترنت گروه های خوب سفری رو سرچ کن یه برنامه برای سفر مجردی بریز بگرد خوش باش کم کم این حس نق زدن به جون خودت و دیگران از بین میره , حالا برای دردودل کردنت هم یه فکری میکنیم حالا همینایی رو که گفتم اجرا کن .
نفر بعدی ...
پاسخ:
ووووی اره خیلی خشمناکه.خیلی نق و غر زدم؟؟؟توی دنیای واقعی خیلی کمتره اخه کلا کسی رو ندارم تو شهر زادگاه که بخوام بهش غر بزنم.همه دوستام راه دورن که چندتاییشون اینجا رو میخونن میتونن بیان بگن به جونشون خیلی غر میزنم یا نه.
قول میدم تو دنیای واقعی غر نزنم ولی اینجا بزنم دیگه باشه؟خب گناه دارم غرم نزنم؟؟؟بزنم دیگه.بذار اینجا غرامو بزنم.ببین رافایلم میاد غراشو مینویسه.یه دکتر خاکستری بود اونم غراشو مینوشت چه غرای دبشی هم مینوشت تازه اقا هم بود.هوپم گاهی غرای مریضاشو مینویسه.کلا هرکی وب داره یکم غر مینویسه دیگه...
یعنی از کامنتات حس میکنم اگه دم دستت بودم میزدی لهم میکردی😂😂
خدا برات حفظشون کنه عزیزم 
غر بزن راحت باش اینجا غر نزنی کجا بزنی پس ;)
کامنتدونی اینجا چرا شکلک نداره آخه یا من تازه کارم جاشو بلد نیستم!
پاسخ:
مرسی.افرین افرین.بذارین من غر بزنم اینجا غردونم نترکه😂.ک.کلا بیان استیکر نداره اینایی هم که هست ما با گوشی میذاریم 
از کسانی که نام بردین فقط آقای دکتر استادو میشناسم , باشه عزیزم دوست داری اینطوری خودتو خالی کنی نق بزن ولی دوصبا دیگه میگن این دختر نق نقوعه و رو دستمون موندی گله نکنی که چرا همه رفتن من موندم 😀
پاسخ:
بیاه...همون دکتر استاد دوتاهم بچه داره.نق هاشوهم مینویسه.
چشم منم کمتر نق میزنم تو دنیای واقعی.سعی میکنم غرغرو نباشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی