روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

حرف های دیووانه

جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ

کنار همه دیوونگی های این روزا که میدونم بخاطر امتحانمه(حالا خوبه یکی بیاد بگه والا ما دیوونه نشدیم تو خودت دیوونه ای ربطی به ازمون ندارد)...دارم فکر میکنم کنار لیسانس فلسفه یا روانشناسی برم زبان انگلیسی با یه زبان سوم حالا نمیددنم المانی فرانسوی ایتالیایی یاد بگیرم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۸)

ینی میخوای هم تخصص بگیری هم لیسانس روان یا زبان؟😅😀
پاسخ:
بعد از تخصص برم لیسانس فلسفه یا روانشناسی بخونم.چند سال پیش یکی از اشناها این کارو کرد.البته خب اون خیلی مخ بود من خیلی خنگ
خب همین جوری مطالعه کن در موردشون:/فک کن دکتر متخصص بره پیشه جوجه های ترم یکی بشینه😂😐
چرا میگی خنگی!نگو:|اتفاقا خیلیم با انگیزه ای و باهوشی
پاسخ:
اخه اونجوری منظم تره ولی خب واقعا اینکه خود مم بخونم درسته
۲۸ دی ۹۷ ، ۲۲:۱۵ لادن 🍂🍃
من خیلی جدی به ادبیات یا فلسفه فکر می کنم.
پیش نهادم فلسفه است :)
راستی سلام...
پاسخ:
سلام.حالا تصمیم گرفتی فلسفه بخونی یا ادبیات بالاخره؟
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۴ لادن 🍂🍃
خب احتمالا ادبیات چون بنظرم فلسفه رو میشه به صورت مطالعه ی آزاد هم ادامه داد ولی نشستن سرکلاس ادبیات مزه ی دیگه ای داره. :)
ادبیات که جزء انتخاب های شما نیست، هست؟
در حال حاضر بنده در حال حل مسائل جانکاه هندسه هستم برای آمادگی کنکور :/ اما آرزو بر جوانان عیب نیست :دی
پاسخ:
اها پس کنکوری هستی.نه من ادبیات تو فکرم نیس.یه زمانی دوست داشتم مثل جودی ابوت ان شرلی سارااستنلی نویسنده بشم ولی الان نه دیگه
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۷ معلوم الحال
خانم دکتر
شما با این وضعیت پوچی نیا سمت ادبیات و فلسفه. همون نسخه ت رو بنویس. بهتره!
ته علوم انسانی هیچی نیست :) هی میری و میری و میری و آخرش میفتی افتادی تو یه دور باطل که همه با حرفای قشنگشون اسکُلت میکنن. هر کی بهتر حرف زد برنده ست و حرفش میشینه رو کرسی و بقیه مجبورن ازش تبعیت کنن.
تجربی اینطور نیست. مثال و شواهد آوردی درجا قبول میکنن! ما هی باید دلیل و برهان بیاریم تهش یه مشت آدم بیکار نظریاتمون رو رد کنن
پاسخ:
پوچی منظورت پوچی منه یا پوچی ادبیات و فلسفه؟
زبان جز علوم انسانی حساب میشه؟؟؟بعدم تو خودت مگه تجربی نبودی
اتفاقا هنوز از پوچیم ننوشتم.اونا رو بنویسم کر کر خنده میشه دیگه...حالا سر فرصت شاید نوشتم
اتفاقا یادگیری زبان خیلی خوبه 
به نظر من حتمن اینکارو بکن👏👏👏
من خودمم با اینکه قدرت یادگیری  زبانم خیلی افتضاحه اما یک ساله دارم دست و پا میزنم فراتسه یاد بگیرم🙈
پاسخ:
من که از افتضاح رده.یعنی ادم سعی کنه به یه حیوون زبان یاد بده اون حیوونه بهتر یاد میگیره تا من.درصورتی که همه اعضای ما استعداد خارق العاده ای تو یاد گیری زبان دارن و خواهر و بردارم هرکدوم دوتا زبون بلدن ولی تو این یه مورد من دیگه کاملا خنگم
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۳ معلوم الحال
آره. زبان جزو علوم انسانی محسوب میشه.
من تا دیپلم و پیش‌دانشگاهی تجربی بودم :) با کنکور زبان به جرگه خنگولای انسانی پیوستم. 
منظورم از پوچی توی ادبیات و فلسفه ست. 

از پوچیات بنویس تا بخندیم :)
پاسخ:
حالا سر فرصت مینویسم.خنگ نیستن ولی من میگم انسان ویا به قول تو علوم انسانی نمیشه یه تفسیر مشخص روش گذاشت و هیچی تو قطعیت یا قانون نیس
۲۹ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۰ معلوم الحال
خب مسئله همینه. انسان یه موجود پویا (dynamic)ست نه یه موجود ایستا (static). برای همین نمیشه ما نمی تونیم هیچ دو انسانی یه نسخه بپیچیم چه برسه به اینکه یه نتیجه کلی بگیریم و به همه تعمیم بدیم!
پاسخ:
پس بشون نگو خنگ اقتضای علمشونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی