روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

شکلات

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ

واقعا از خواستگارانی عزیزی که شکلات خوشمزه میارن از صمیم قلب از همین تریبون تشکر میکنم

حالا فرقی نداره واسه خواستگاری یه پسر باشه یه دختر😂😂😂

کلا خواستگارای داداشم از خواستگارای من و خواهرم رو هم بیشتر بوده😂😂😂

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۷/۱۰/۳۰
زیرزمینی

نظرات  (۱۷)

میان خونه تون رسما واسه داداشت؟ !😐
پاسخ:
نه میرن محل کارش غیر رسمی😂
اگه داداشتون متولد دهه 60 ای باشه کاملا طبیعیه این مساله.. :))
پاسخ:
بله دهه شصتی
آدرس محل کار خان داداشتو بده برم چشم اون دخترای سلیطه رو درآرم 😂😂😂 برادر بزرگه ی منم همینطور بود میومدن دم در خونمون ! 😀😀
پاسخ:
نه بابا ولشون کن.این باباهای دخترا میخوان دخترشونو بدبخت کنن به ما چه
خواستگارای داداش منم خیلی زیاد بودند. حالا خوبه همچی تحفه ای هم نبود
پاسخ:
جانا سخن از زبان ما میگویی
۰۱ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۵۵ فتل فتلیان
از خودش خاستگاری میکنن یا از خانواده !؟
دیروز پیش پسر ساده (ذهنی) و با سطح مالی افتضاح بودم ، عملا هیچ گزینه ای واسه کیس ازدواج بودنو نداشت اما چندین خواستگار داشت و یکیش جلو خودم بود 
واقعا برام عجیب بود و الان برام سواله مگه من چمه که خاستگار ندارم😂😂
پاسخ:
هم از خودش هم از خانواده.پسرم زودتر برو عیب و ایراد خودتو پیدا کن وگرنه خواستگار برات پیدا نمیشه میمونی رو دست مامانت اینا😂
حیف که دختر دم بخت تو خانواده ی ما نیست وگرنه چه شکلاتی براتون می آوردیم
پسر دم بختمون هم دهه هفتادی هستن خیلی هم ننر و لوسند به درد زندگی نمی خورن ولی حاضرم شکلات خوشمزه شون رو واست تیپاکس کنم عشقم
پاسخ:
همین کارا رو میکنی که من عاشقتم دیگه
سلام یعنی صریحا میگن؟!!
پاسخ:
تا منظورت از صریح چی باشه.البته اره بعضیاشون کاملا صریح گفتن
ادرس داداشتو بده منم برم خب😥شکلات هم میارم قول میدم!
پاسخ:
خره دیگه.میگه دکتر نمیخوام.هرچند من خودمو در بدبختی هیچ دختری شریک نمیکنم😂با این اوصاف بازم خواستی بیا خصوصی.فقط قبلش یه جعبه شکلات میفرستی اگه خوشمزه بود شماره میدم😂
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۰۴ فتل فتلیان
😂😂😂😂
اخه مشکل اینه خانم دکتر هرچی میگردم مشکل هم ندارم !!! 
پاسخ:
مامانی مگه نبودی؟
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۱۸ فتل فتلیان
دقیقا یعنی چی؟
شاید بقیه فکر کنن یکم سوسولم و مامانی
پاسخ:
فکر کنم خودت گفته بودی
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۵۹ فتل فتلیان
نه بابا نگفته بودم 
من مثبتم و شاید یکم سوسول بودم ولی الان نیستم همه جام دارم نشون میدم که بچه سوسول و اینا نیستم
پاسخ:
باریکلا پسرم
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۴۴ ربولی حسن کور
سلام 
وا آخرالزمون شده انگار!
پاسخ:
سلام نه والا
چقد ما دکترا طرفدار نداریم 😥
البته اقایون پزشک نه همشون ترجیحشون غیرپزشکه نمیدونم چرا!فک کنم ترجیح میدن خانومه یه ذره محیط کارش لطیف تر باشه یا خودش!شایدم میخوان خانومشون وقت بیشتری خونه باشه!در کل من دختر خوبیم حیفه ها!
پاسخ:
بدبختی اینجاس که برا بعضیا تنها ملاک فقط دکتر بودن زنشونه.اره داداش منم مثل مردای هزارسال پیش زن خونه دار دوس داره.ومهمتر از اون شب خونه باشن
سلام
یه خواستگارم نداریم تف
منم شکلات دوس دارم
پاسخ:
بروووو...برووووو منو رنگ نکن...ما خودمون دم بختشو خونه داریم...بروووو
کلی خندیدم به کامنت هاب این پست :))
پاسخ:
😂😂😂
حالا چرا شکلات میبرن؟؟
تابحال شکلاتم نبردیم برای کسی بلکه عاشقمون بشه:/
نکنه رازش در شکلاته و ما تا الان اشتبا میزدیم؟
داداش نداشتن بی تجربگی میاره ها:-))
پاسخ:
نه این دفه شکلات بود...نگرفتم که...یعنی داداشم عاشقش نشد...البته داداش من کلا تحفه اس
منظورم این بود که تابحال کسی از ما خوشش نیومده و ما مجرد موندیم.نکنه برای اینه که به کیسهایی که ما خوشمون میومده شکلات ندادیم:))

بهشون شکلات میدادیم شاید تا الان دوتا بچه داشتیم:/
پاسخ:
بعله باید شکلات میدادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی