روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

گمشده

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ

_حالا میشه مزه عشقو بچشم؟!

_گس بود و بوسه های گس هیچوقت نشانه های خوبی نیستن...

ارش بابایی

غرق کردم خودمو توی غم و دست و پا میزنم توی کتابای روانشناسی برای پیدا کردن خودمی که نیست

غم نمیدونم مال منه یا مال بقیه...هر روز از درد میخونم و سعی میکنم جلوی خودمو بگیرم و نخونم ولی خیالم پرواز میکنه به همه روزای گذشته و اینده و میگردم توی صفحات ویکی پدیا...واین غم هر روز بیشتر منو احاطه میکنه...غمی که همراهش ترس هست

چقدر دلم میخواد بنویسم ولی وقتی ندارم برای فکر و تمرکز روی نوشتن...دلم بدجوری گرفته

پی نوشت:دیشب خواب دیدم رفتم ارایشگاه گفتم موهامو با ماشین بزن...زد...گفتم حالا تیغ بکش...صاف صاف شد سرم مثل پسرا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۶
زیرزمینی

نظرات  (۳)

منم وقتی کتابای روانشناسی رو میخونم یا فایل های صوتی دکتر شیری رو گوش میدم حالم خیلی بد میشه :(
پاسخ:
نه من اول حالم بد میشه بعد میرم کتاب روانشناسی میخونم
ببین تو تنها نیستی اکثر آدم ها یه غمی یه احساس دلگیری تو وجودشون هست ، کلا سمت کتابهای روانشناسی نمیرم نمیدونم چرا علاقه ای ندارم البته جملات و نوشته هایی که حال دلمو خوب کنه رو دوست دارم !
پ.ن : 
ارش بابایی ؟!!!
پاسخ:
اره میدونم مود ادم ها درحالت نرمال کمی رو به پایینه و میدونم همه همینجورین
ارش بابایی یکی از نویسنده های داستان شبه و این یه تکیه از قسمت سوم ده فرمان نوشته ارش باباییه...لعنتی متنها و صداش خیلی خوبه
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۱۰ معلوم الحال
ای بابا! چرا شما دخترا وقتی میزنه به سرتون و خل میشید کچل می‌کنید؟ 😄
پاسخ:
نمیدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی