روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

مسخ

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ
فرانتس کافکاخب مسخ خیلی کتاب معروفیه...وکافکا هم خیلی معروفه از اون کتابا و نویسنده هایی که ادم فکر میکنه مگه میشه ازش نخوند...ولی خب خیلی ونو جذب نمیکرد ...خوندن مسخ هم خیلیییییی سخت بود خودمو کشتم تا تموم شد ....ماجرای مرد جوانی که تبدیل به سوسک!میشه...مرد جوانی که تازمانی که کار میکرد پدر مادر و خواهرش که خرجشون رو میداد وبقیه اطرافیانش دوستش داشتن ولی از وقتی که در اثر مریضی تبدیل به سوسک میشه دیگه کسی دوسش نداره و کم کم انقدر ازش منزجر میشن و با حرف ها و کارهاشون ازارش میدن که منزوی تر ومنزوی تر میشه تا بالاخره میمیره...خب حرفای این حتاب خیلی مثل حرف های خودم توی پست قبلیه...کتاب خوبی بود ولی خوندنش واقعا سخت بود و درک کردنش برای من خیلی سخت تر بود که چرا این کتاب انقدر معروفه؟کتاب جدیدی که دارم میخونم تمامامخصوص اخرین کتاب عباس معروفیه تا اینجا که من خوندم فوق العادس عالیییییییی...ولی فعلا به علت های مختلف وقت نمیکنم بخونم شاید به این زودی ها تموم نشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۱
زیرزمینی

نظرات  (۲)

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۳ بوسه ی زندگی
عباس معروفی یک سری حرفای قشنگ داشت تو یک صفحه فیس بوق یادمه لایکش کرده بودم ، سمفونی مردگانم یه خورده اولش خوندم اگه درست گفته باشم از ایشونه!!

موضوعی که از این کتاب نوشتی برام جالب نیست ، برای من دلیل نمیشه یک چیزی معروف باشه برای منم جالب خواهد بود ، مثل اهنگ یانگوم استایل که مزخرفه ولی معروف و دوست داشتنیه برای اکثریت!! مهم اینکه از کتابی که میخونی خودت لذت ببری :)

پاسخ:
سمفونی مردگان که فوق العادس.حتما بخونش.من دوبار پشت سرهم خوندمش ادم بایدازکتاب خوندن لذت ببره ولی قبل از مرگشم باید یکسری کتابا رو بخونه و یکسری کتاب ها هم میتونن دید ادم رو تغییر بدن وسطح تفکرات ادمو بالاببرن
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۹ بوسه ی زندگی
عباس معروفی یک سری حرفای قشنگ داشت تو یک صفحه فیس بوق یادمه لایکش کرده بودم ، سمفونی مردگانم یه خورده اولش خوندم اگه درست گفته باشم از ایشونه!!

موضوعی که از این کتاب نوشتی برام جالب نیست ، برای من دلیل نمیشه یک چیزی معروف باشه برای منم جالب خواهد بود ، مثل اهنگ یانگوم استایل که مزخرفه ولی معروف و دوست داشتنیه برای اکثریت!! مهم اینکه از کتابی که میخونی خودت لذت ببری :)