روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بخش زنان

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۲ ق.ظ
دارم به بخش زنان علاقمند میشم...با وجود اینکه اولین راندمون با اتندی بود که فقط بهمون میپرید و پرسیدن هر سوالی رو احمقانه میدونست ولی بازم این بخش رو دوست داشتم...دیدن مشکلات مختلف زنانه که همیشه ازمون سوال میشد و دیدن انواع مشکلات زنانه و سکسی زن ها خیلی جالب بود...زن های مستاصلی که ما رو راز دار خودشون میدونستن و فقط چون چون هم جنس خودشون هستیم ...دیدن زن های بارداری که نگران این 9 ماه بارداری رو طی میکنن و چشم امیدشون به ماست...دیدن زن هایی که بچه نمیخواستن و ناخواسته باردار شدن ...زن هایی که بچه میخوان و باردار نمیشن ....دیدن این بیم و امید ها مخصوصا که من همه این ها رو با اجی تجربه کرده بودم برام واقعا جذابه...وحالا کاملا زنان باردار رو درک مبکنم و حس دلسوزی فوق العاده ای برایشون دارماحتمالا مجبور باشم کیس های جالب ابن بخش رو بیشتر برای خودم بنویسم و قابل دید برای بقیه نباشهزنان رو دوست دارم ....حالا انتخاب هام برای رزیدنتی به 2 تا افزایش پیدا کرده...اول داخلی و بعد زنان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۱
زیرزمینی

نظرات  (۷)

فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
سلام دوستم

وبلاگت خیلی دوست می داشتم واسه بازدیدش بیا به وبلاگ من سر بزن
سلام عزیزم خوبی؟ چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت ها رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.♥♥♥ http://tabadolelinks.ir/
۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۴:۴۵ آسان ترین راه افزایش بازدید
به این که وبلاگ خیلی خوب و پرمحتوایی داری شکی نیست، ولی بازدیدش کمه ، برای این که بازدید وبلاگت زیاد بشه فقط باید تبادل لینک کنی، وبلاگت رو توی وبلاگ های دوستانت لینک کتی و برعکس .

از سیستم ما شروع کن ، همین حالا وبلاگت رو توی وبلاگ ما لینک کن و تاثیراتش رو توی بازدید ببین

موفق و پیروز باشی
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۵ بوسه ی زندگی
احوال خانم دکتر خودمون چطوره ؟
پاسخ:
سلام عزیزم.روزگارمیگذرونیم.شما چطوری؟طبق معمول من مشکل دارم بانظر گذاشتن تو وبلاگت ولی همیشه میخونمت و پی گیرم عزیزم
سلام
یه سوال داشتم
ایادر بخش زنان اینترن یا استاجر پسر در لیبر یا اتاق عمل یا درمانگاه اجازه معاینه خانمها را داره؟
پاسخ:
سلام.بعضی اتندها میذارن بعضیا هم نه.بستگی به نظر شخصی هر اتند داره که یاد گرفتن زنان رو چقدر برای اقایون لازم بدونه
سلام
چرا سوال منو پاسخ ندادین؟