روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بی خوابی

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ق.ظ
متنفرم از وقتایی که بی حوصلگی تمام وجودمو میگیره و هیچ کاری نمیتونم بکنم...وقتایی که مثل دو هفته اخیر همش حالت تهوع دارم و بی خوابی و کابوس هایی که هی بدتر میشن...اینکه نمیدونم گاهی وقتا چی میشه که عین مار زخم خورده به خودم میپیچم یهو خودمو انقدر تنها میبینم و مدام تلاشای ناخواسته ای میکنم برای رنجوندن ادمای اطرافم و بیشتر تنها تر کردن خودمانگار قراره هر سال یلدا واسه ما همراه خبر های بد و اتفاقای بدتر باشه...یلدای 90 اصفهان بودم و با رفیق حرفم شده بود...یلدای 91 به محمد جواب رد داده بودم ...یلدای 92 بابا که بازم لجبازی کرده بود پروازشو اخرین وقت ممکن گرفته بود و با تاخیر چندین ساعته پروازش حتی نتونستم ببینمش چه برسه که دور هم مراسم بگیریم...و یلدای 93 اجی داره از ایران میره بدون اینکه حتی بتونم ببینمش...یلدای امسال همه میرن خونه و من مجبورم تنها تو این خونه با بی حوصلگی هام و بی خوابیام سر کنمخدایا این بی خوابی ها رو تموم کن...منو گاهی از این تنهایی مسخره در بیارخدایا شکرت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۶)

اولا سلام
دوما
خب خانم دکتر بالاخره به اول نوشته ها تون رسیدم. مطالبو تقریبا همه رو خوندم. خب حالا وقتشه من از خودم بگم. ها موافقین؟
پاسخ:
سلام. خدارو شکر تموم کردی وبمو دیگه من خسته شده بودم. خوشحال میشم بشنوم
از کامنتای من خسته شدین؟
خب چجوری؟ ایمیل؟ آدرس ایملتونو برام میفرستین؟
پاسخ:
اگه نیاز به جواب من نداره کامنت بذار. اگه نیاز به جواب داره تماس با مدیر وبم اون بالا بزن برام میل میشه
خخخخ چه گافی
میگم برام بفرستین. خب چجوری بفرستین
آدرس ایمیل؟
پاسخ:
پست الکترونیک اون بالا بزن
خب بعد چی میشه؟ سر درنمیارم. همینجا نمیشه بدین؟
پاسخ:
چی چی میشه؟ نه اون بالا پست الکترونیک هست دیگه
سلام. یه چیزی براتون فرستادم همون قسمت تماس با مدیر وب. رسید دستتون؟
پاسخ:
سلام. خیر باید پست الکترونیکو بزنی
بابا نمیاد که