روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

اشنایی

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ق.ظ
اشنایی من با دکتر م.ع توی این چند روز یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی من بشمار میره...فوق تخصص جراحی پلاستیک...هیچی از این ادم نمیدونم...ادمی که استاده منه و به چشم من یه ادم فوق العاده موفقه...هرثانیه هم صحبت شدن با مردی که انقدر به چشم من قابل احترامه منو خیلی هیجان زده میکنه...شاید احمقانه و بی دلیل انقدر هیجان زده هستم ولی دست خودم نیست...جراح فوق تخصصی که بین این همه مشغله کاری باز هم وقتی برای صحبت کردن با شاگردش داره مسلما منو هیجان  زده میکنه...ادمی که خیلی خیلی برای من مرموزه...یه جور هیجان شیرین ترسناک...باید منتظر اتفاقات پیش رو باشم...شاید این اقای دکتر قراره قاصد خبر های خوبی برای من باشه...شاید من توی یکی از پیچ های بزرگ زندگیم افتادم که اصلا پشت این پیچ خطرناک رو نمیتونم ببینم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۵)

سلام. خسته نباشید وبلاگ شما بسیار زیباست
خواهشمندم به سایت من هم سر بزنید
مطالب جدید بذارید و دوست داشتین بنده را لینک کنید
ممنونم ازت
چطوری عزیزم؟ خوبی؟ تبادل لینک می کنی؟
فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
سلام
به منم سر بزن اگه خوشت نیومد بگو
فقط چند روزه وبلاگم رو راه اندازی کردم ، موضوع وبلاگ من یکم اختصاصیه ، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی