روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

سکوت

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۹ ق.ظ
مرد خسته و عرق کرده روی تخت ولو میشود-اه...خیلی دوست دارم...عین روز اولزن بدنش از چندش مور مور میشود.لبخند میزند.-من برم یه سر به بچه ها بزنممرد غمگین میشود.نور مهتاب از پنجره روبه روی تخت روی بدن زن که در حال لباس پوشیدن است می افتد.هنوز هم تمام این زن را دوست داردهنوز هم بدن زن با وجود پیر شدن وتغییر شکل های بعد از زایمان برایش جذاب است.دست زن را میگیرد و به سمت خود میکشد-بیا اینجازن را به سمت تخت میکشد میخندد و زن را میبوسد-ول کن بچه هارو ...بمون پیش خودم عزیزمزن را بغل میکند ...لبخند نمیزند...سکوت میکند...-چرا حرف نمیزنی؟-میدونی که تو اینجور مواقع نمیتونم حرف بزنم-اره ولی قبلا دیگه حرف میزدی-اره ولی قبل ترش حرف نمیزدمزن لبخند میزند و دستی به موهای مرد میکشد...-خسته ای بذار برات شیر بیارم تا راحت بخوابیمرد دوباره زن را میبوسد و میگوید خیلی دوستت دارمزن بلند میشود به اتاق بچه ها سر میزند...پسرش طبق معمول پتو را کنار انداخته...پتو را رویش میکشد میرود به اتاق دخترش...موهایش را نوازش میکندو میبوسدش...دختر میچرخد وناله میکند-ولم کن مامان نصفه شبی...بذار بخوابمزن دلگیر بلند میشود وبه سمت اشپزخانه میرود...از یخچال لیوان شیری برمیدارد...کمی عسل در ان میریزد و برای شوهرش میبرد...میگذارد روی پاتختی...مرد میگووید:بیا دیگه کجا میری؟-شیرتو بخور استراحت کن صبح زود باید بیدار بشی حالا برمیکردمزن به اتاق کارش میرود...عینکش را میزند ...لپ تاپ را روشن میکند...مقالات علمی روز را مطالعه میکند...فیس بوک و ایمیلش را چک میکند....به چند کنفرانس دعوت شده...جلسه دانشگاه را یاد اوری کرده اند....پیام های چند دانشجو را جواب میدهد...مرد به سقف اتاق خیره شده است...دلش هزار راه میرود....امکان ندارد پای کس دیگری وسط باشد...اما چه شده که دیگر مرا دوست ندارد...چه شده که دیگر نور مهتاب را دوست ندارد...چطور دیگر دوست ندارد کنار من باشد...میچرخد وبه ساعت روی پا تختی نگاه میکند...ساعت 3.30 صبح است ...بیشتر از دوساعت است که زن از اتاق رفته ولی هنوز برنگشته است...بلند میشود ولباس میپوشد اول سری به اشپزخانه میزند...نیست...سری به اتاق بچه ها میزند...انجا هم نیست...به اتاق کار زن میرود...از چهار چوب در به زن خیره میشود...زن کتاب قطور انگلیسی را روی میز گذاشته است و چیزهایی یادداشت میکند...متوجه حضور مرد نمیشودیک ربع بعد زن کتاب را میبندد و عینکش را برمیدارد و چشم هایش را میمالد-خسته نباشی-وای ترسیدم...توچرا بیداری؟ساعت نزدیکه 4-میخوام باهات حرف بزنم-مرد به داخل اتاق میاید ...صندلی از کوشه اتاق برمیدارد وروبه روی زن میگذارد...زن با تعجب خیره به مرد نگاه میکند-چی شده؟چرا نمیخوای با من حرف بزنی؟زن سرش را پایین می اندازد-نه فقط داشتم کارای بیمارستان و دانشگاه رو میکردمناخن هایش را به هم میکشد-با من حرف بزن نیاز دارم با من حرف بزنیسکوت-بهم بگو چی شده؟از چی خسته شدی؟فکر میکنی نمیفهمم حتی دوست نداری کنارم بخوابی؟سکوتمرد غمزده دست های زن را میگیردزن بغض میکند...مرد زن را در اغوش میکشد-تونفس منی ...باهام حرف بزن...میمیرم از سکوتت...من هنوز دوست دارم...حتی بیشتر از قبل...به من بگو چی شدهبغض زن میشکند-نمیدونم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
زیرزمینی

نظرات  (۱۵)

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۰ سارا شکیبا
سلام وبلاگت قشنگه!

من بازی های آندروید زیادی توی وبلاگم گذاشتم

حتما بیا دانلود کن و نظر برام بذار!

ممنون
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۸ بوسه زندگی
چه قشنگ و ملموسه این داستان ، اول فکر کردم رمانه گفتم اسمشو می پرسم می خونم ...

امان از این سکوت


خودت نوشتی رخساره؟
پاسخ:
مرسی از لطفت...بله خودم نوشتم...فکرنمیکردم کسی خوشش بیاد
:(
همه ش فکر میکنم اگه واقعی باشه چی ... ؟ :(
پاسخ:
دقیقا...اگه واقعی باشه...
خیلی بی معنی بود.....سعی کنید وقتی مینویسید به فکر نتیج هاش هم باشید..
پاسخ:
چشم...خب هرکسی نظری داره...من فقط حرف دلم یا فکرمو مینویسم...واسه من بی معنی نبود...ولی نظر شما هم محترمه
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۵۰ کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری و عکسهای واقعی
اگر سنتان زیر 18 سال میباشید خواهش میکنم این نظر رو نخونید.
کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری و عکسهای واقعی
این کتاب صد در صد مورد نیاز شماست چه مجرد و چه متاهل
فقط تا پایان اسفند 1393 با این قیمت استثنایی عرضه میشود.
این کتاب آموزشی مخصوص افراد بالای 18 سال بویژه زوج های جوان است.
از عواقب خودارضایی با خبرید؟
موثرترین راههای ترک ان را می دانید؟
آقایان ! از زود انزالی رنج می برید ؟
خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نیست ؟
از سایز آلت خود ناراضی هستید ؟
نظر خانم ها را در این مورد می دانید؟
میخواهید به همراه همسرتان ارگاسم طولانی و دلپذیر داشته باشید ؟
می خواهید لذت جنسی دو طرفه را تجربه کنید؟
جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حیا در خانواده ها اموزش این مسائل مهم به خوبی صورت نمیگیرد و به علت عدم اگاهی و در برخی موارد اگاهی های غیر علمی و ناقص بسیاری افراد قادر به لذت بردن ازاین عواطف و احساسات خدادادی نیستند و برعکس عامل سرخوردگی و نگرانی و تشویش و اختلال در زندگی روزمره شان نیز می شود.
این کتاب در سایر سایت های دیگر به قیمت های بالا به فروش میرود.
اما ما به دلیل اهمیت آن این کتاب را تنها با 5000 هزار تومان در اختیار شما قرار می دهیم.
برای دیدن فهرست مطالب و خرید این کتاب به وبلاگ ما مراجعه کنید.
با لینک کردن وبلاگ ما ، گامی مهم در حل مشکلات جنسی جوانان جامعه بردارید.
در صورت مسدودی وبلاگ به ما ایمیل بزنید.خرید این کتاب بسیار آسان است.

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۷ بوسه ی زندگی
عالی نوشتی
پاسخ:
ممنون...لطف داری
خب اخرش چی؟!
خوشاینده ٱدم گاهی جایی بخونه مردی هنوز زنش رو اینجور دوس داره!
پاسخ:
این نمیدونم اخرش توضیحش خیلی سخته...من نوسنده تیستم ولی خیلی وقتا ادما حرفاشونو به یه نمیدونم ختم میکنن تا مجبور به توضیح نباشن...خیلی وقتا هم واقعا نمیدونن چرا احساسشون تغییر میکنه...این نمیدونم اخرش حرف یکی از مریضام بود وداستانش تخیل ذهن من
دلم گرفت از این زندگی و دو نفری که کنار همند و با هم حرف نمی زنند هر چند زن ها گاهی دوست دارند مردشان از سکوتشان بفهمد دردشان را
پاسخ:
میگن برای کسی که دردتو از نگاه نمیفهمه توضیح دادن بی فایدس

سلام میشه اسم این کتاب رو بذاریدبه ما هم سر بزن
پاسخ:
سلام عزیزم کتاب نیس نوشته خودمه...حتما سر میزنم...خوشحالم که باهاتون اشننا شدم
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۷ کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری و عکسهای واقعی
به دنبال درخواست عده زیادی از متقاضیان قیمت کتاب به 3000 تومان کاهش داده شد
فقط برای چند روز
فرصت را از دست ندهید
برای خرید به همین آدرس بروید
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۶ کتاب آموزش مسائل جنسی و زناشویی برای اولین بار کاملا تصویری و عکسهای واقعی
به دنبال درخواست عده زیادی از متقاضیان قیمت کتاب به 2000 تومان کاهش داده شد
فقط برای چند روز
فرصت را از دست ندهید
برای خرید به همین آدرس بروید
سلام دوست عزیز! وبلاگت خیلی زیباست!

یک پیشنهاد عالی برای کسب در آمد از وبلاگت دارم.

سیستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهی

نرخ هر آی پی = از 60 تا 150 ریال

پاپ آپ اول = 30 ریال و دومی 30 ریال

تسویه حساب منظم و هفتگی

ابتدا وارد سایت شوید و ثبت نام کنید

بعد از ثبت نام وبسایت خودتون رو ثبت کنید تا تایید بشه

بعد یک کد در قالب وبلاگتون قرار میدید

بعد به ازای هر بازدید کننده 60 تا 150 ریال دریافت میکنید

همین حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنید!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزیت های سایت ماست

کافی است امتحان کنید!

مطمئنم خوشتون میاد و راضی خواهید بود!


منتظرما!
سلام روز بخیر!

نوشته هات عالییییییه! حرف نداره!

منم یه وبلاگ ساختم سریال کره ای دوبله فارسی برای دانلود گذاشتم!

اگه خواستی بیا و ببین!

فعلا سریال های زیر آماده دانلود است :

1- افسانه جومونگ 2- سرزمین باد ها
3- افسانه دونگی 4- جواهری در قصر
5- سرزمین آهن 6- امپراطور دریا
7- تاجر پوسان

تمام سریال ها دوبله فارسی و کامل هستند!

اگر پیشنهاد و یا درخواست سریال داری توی نظرات برام بنویس

برای بهتر شدن وبلاگم به نظرت نیاز دارم!

حتما بیا!
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۲۱ گروه پروانه
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
گروه پروانه برای افزایش بازدید وبلاگ شما اقدام به ارسال پیام به وبلاگها میکند.
اگر میخواید بازدید وبلاگتون افزایش پیدا کنه به ما سری بزنید.
موفق باشید!